رئیس سازمان بهزیستی دالاهو از رسیدگی به معضلات اجتماعی و شناسایی نیازمندان واجدالشرایط در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 20 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حمیدرضا الهیاری گزارش عملکردی از فعالیت‌های اداره بهزیستی این شهرستان را ارائه کرد.

رئیس سازمان بهزیستی دالاهو تصریح با اشاره به اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت غیر بیمه‌ای این سازمان با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذی‌ربط، خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای گسترش خدمات توانبخشی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد جامعه است.

 

وی با بیان اینکه این اداره آماده ارائه خدمات بسیاری برای رفاه شهروندان است، عنوان کرد: شناسایی نیازمندان واجدالشرایط (برای تحت حمایت قرار گرفتن)، زنان سرپرست خانوار، افراد از کار افتاده، شناسایی افراد دارای معلولیت شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان ، اوتیسم و... از جمله آن است.

این مسؤول به ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی دالاهو اشاره و تاکید کرد: خدمات و اقدامات این بخش رسیدگی به معضلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله کودک آزاری، والد آزاری، همسر آزاری، اعتیاد ، طلاق، خودکشی و... است.

الهیاری اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی به منظور بهبود معتادان، پرداخت وام به افراد واجدالشرایط، صدور مجوز مراکز خدماتی مرتبط از جمله مهدکودک، مرکز تفریحی سالمندان، مراکز مشاوره از اولویت‌های این سازمان اجرایی است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار