رییس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز طرح ترافیکی اربعین از امروز (۲۸ مهر) در سطح راه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 20 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد حیدری با اشاره به افزایش تردد زوار اربعین در محورهای استان گفت: کرمانشاه مسیر اصلی تردد زوار اربعین به سمت مرز مهران است و همین امر موجب شده ترافیک سنگینی را درمحورهای استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به افزایش لحظه به لحظه ترافیک در محورهای استان گفت: درحال حاضر حجم ترافیک در محورهای استان به پنج تا شش برابر روزهای عادی سال رسیده و پیش بینی می شود در روزهای نزدیک به اربعین- از دوم تا هشتم آبان- این میزان ترافیک به بیش از 15 برابر افزایش یابد.

حیدری با اشاره به شروع طرح ترافیکی اربعین از امروز(شنبه) در محورهای استان گفت: این طرح تا 14 آبان و پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور 110 تیم محسوس و نامحسوس در این طرح خبر داد و افزود: عمده نیروها در مسیرهای اصلی تردد زوار مستقر هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر گشت های پلیس راه، 32 دوربین ثبت تخلف نیز تخلفات رانندگان را ثبت و گزارش می‌کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از انجام هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه برای آماده سازی محورهای استان جهت تردد زوار خبرداد و افزود: درحال حاضر نقاط حادثه خیز شناسایی و با اقدامات کوتاه مدت رفع مشکل شده است.

وی با اشاره به شلوغی محورهای استان از رانندگان خواست بیش از پیش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند و یادآور شد: سال گذشته عمده تصادفات در ایام اربعین از نوع واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود، برای همین از رانندگان می‌خواهیم از رانندگی در حین خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند.

حیدری افزود: عمده زوار بعد از بازگشت و رسیدن به مرز خسته هستند و برای همین توصیه می شود قبل از رانندگی حتما استراحت و خواب کافی در مرز داشته و سپس به سمت شهرهای خود حرکت کنند.

حیدری تاکید کرد: همچنین از زوار می خواهیم در موکب های بین راه توقف کرده و از رانندگی بدون وقفه خودداری کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار