سیف الله سبزی در گفتگو با تابناک:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت:۲۰ عنوان برنامه مذهبی با حضور و مشارکت هیئات مذهبی فعال همزمان با اربعین حسینی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 20 October 2018

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:این برنامه‌ها در مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی شهرهای صحنه، میانراهان و روستاهای تابعه دهستان‌های بخش‌های مرکزی و دینور در شب و روز اربعین حسینی (ع) برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:فرهنگ عاشورا خون تمامی محبان را به جوش می‌آورد به همین دلیل شیعیان اربعین را همانند تاسوعا و عاشورا پرشور برگزار می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه اظهار داشت:برگزاری جلسات گفتمان دینی، قرائت زیارتنامه اربعین، نصب بنر و ارسال پیامک با موضوع اربعین به صورت گسترده، حرکت دستجات سینه زنی، سخنرانی و نوحه سرایی خطیبان درمساجد، سرکشی از هیئات مذهبی از جمله برنامه هایی است که توسط اداره تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اربعین اعزام مبلغ به مساجد وهیئات مذهبی، برگزاری گفتمان دینی امربه معروف ونهی ازمنکر درمدارس، تجمع هیئات مذهبی، سخنرانی و روضه خوانی درمساجد از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ایام اربعین  خواهدبود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار