رئیس هئیت بازی های بومی محلی استان کرمانشاه گفت:به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، به همت شورای اداری بخش کوزران، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت بازیهای بومی محلی شهرستان کرمانشاه و همچنین موسسه غیر دولتی سلامت روان آفرینش، اولین جشنواره ورزشی بازیهای بومی و محلی ویژه بانوان در سالن ورزشی انقلاب شهر کوزران برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 19 October 2018

به گزارش تابناک؛بهرام بهروش گفت:در این جشنواره که برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه به صورت اختصاصی برای بانوان تدارک دیده شده بود، شرکت کنندگان با پوشش زیبای محلی در رشته های ورزشی بومی محلی طناب کشی، خط خط، قمچان، هفت سنگ، دارت، داژبال، چوب کشی و ... در فضای پر از شور و نشاط و با استقبال گسترده به رقابت پرداختند و در پایان به افراد و تیم های برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد:در این جشنواره که با هدف گسترش و تشویق ورزش در بین بانوان برگزار شد، با پرداخت هزینه از سوی برگزار کنندگان، شرکت کنندگان از یک سال بیمه ورزشی رایگان نیز بهره مند شدند.

 رئیس هئیت بازی های بومی محلی استان کرمانشاه  اظهار داشت:مشابه این جشنواره در شهرستانهای کنگاور،درودفرامان،جوانرود'،دالاهو،اسلام اباد،صحنه و روانسر باستقبال پرشور ورزشکاران خصوصا ورزشکاران خانم  برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار