امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: وضعیت این شهرستان از نظر برنامه ریزی نمایندگان در سطح کلان به ویژه منابع اقتصادی و توزیع آن در منطقه خوبی نیست.
کد خبر: ۶۶۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 18 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدطه مهری طی جلسه‌ایی که با حضور نماینده و فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت: در ایام محرم و صفر باید یاد و خاطره این ایام را زنده نگه داریم، چراکه به فرموده امام خمینی(ره ): ما هرچه داریم از محرم و صفر داریم.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه امیدواریم سال جاری میزبان و پذیرای خوبی برای زوار اربعین حسینی باشیم، به روایتی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: این حضرت در باب امانت و امانتداری فرمودند: اگر شمشیری را یعنی همان شمشیری که امام حسین(ع) را با آن به شهادت رساندند به‌صورت امانت به من بدهند هرکسی که آن‌را از من بطلبد همان گونه که تحویل گرفته‌ام همانطور هم تحویل خواهم داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه هموطنان متولی در حکومت اسلامی جایگاه‌ها، اداره‌ها، مسؤولیت‌ها ، ارگان‌ها ، مدیریت‌ها همگی امانتدار مردم هستید، گفت: همگی و به عنوان مسؤول یک دستگاه، امانتدار و خدمتگزار مردم هستیم، لذا هرکدام از ما به تناسب و تناوب عهده‌دار یک جایگاه هستیم و از لحاظ، شکلی و ظاهری تحویل گرفتیم از لحاظ ساختار و محتوا باید بهتر و مضاعف‌تر تحویل دهیم.

مهری ضمن اشاره به مسائل و مطالبات مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب ،تاکید کرد: این شهرستان دارای مشکلات، تنگنا‌ها و گرفتاری‌های بسیاری است و طبق آمار استان ما حرف نخست بیکاری را در منطقه می‌زند، همچنین شاخصه‌های منفی و عارضه‌های اجتماعی زیادی در خود دارد.

مهری با اشاره به اینکه امروزه دشمن تمام همت خود را از لحاظ معیشتی و اقتصادی به‌کار گرفته و برای ما مشکلاتی را به وجود آورده است، گفت: نقشه‌های شوم دشمن و البته برخی از بی‌مدیریتی‌ها و ناکارآمدی‌ها هم مزید بر این علت است، لذا در اسلام آبادغرب هم به قدری مشکلات مردم زیاد شده که واقعا ما در برخی اوقات جوابگوی مردم نیستیم.

این مسؤول عنوان کرد: وضعیت این شهرستان با توجه به برنامه‌ریزی‌ها خوبی نیست، خیابان‌های اصلی اسلام آبادغرب جدول‌های تمیز و رنگ آمیزی دارد، اما اگر از خیابان‌های اصلی شهر فاصله بگیرید کمی آن طرف تر کوچه پس کوچه‌های شهر قابل بیان نیست.

امام جمعه اسلام آبادغرب با خطاب قرار دادن نماینده این شهرستان، تصریح کرد:‌ مشکلات شهرستان واقعا بدون اینکه ما منابع ملی را در این شهر بیاوریم حل نمی‌شود، مگر منابع استانی و شهرستانی چقدر است؟ با توجه به این مهم توقع از شما مضاعف می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: توقع جمعیت حدود ۱۴۰ هزار نفری در شهرستان اسلام آبادغرب و تامین منابعش باید بیشتر از منابع ۲۵ هزار نفری شهرستان قصرشیرین یا ۵۰ هزار نفری گیلانغرب باشد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار