یک تیم پزشکی از تهران با تخصص‌های مختلف به مدت سه روز در بیمارستان قدس شهرستان پاوه و خدمات مختلفی را به مردم محروم این منطقه به صورت رایگان ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 18 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس مردم شهرستان‌ پاوه سال‌ها‌ست از نبود پزشک متخصص رشته‌های ارتوپد، قلب و عروق، اطفال و چشم پزشکی رنج می‌برند.

این موضوع در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی و انجمن نظام پزشکی قرار گرفته و طی رای‌زنی‌های صورت گرفته یک تیم پزشکی از تهران در قالب کانون بهار، امید و زندگی با تخصص‌های مختلف به منطقه اورامانات اعزام شدند.

این تیم با هدف خدمات‌رسانی به صورت رایگان در مناطق محروم، کار خود را از روز گذشته در بیمارستان قدس پاوه آغاز کرده و خدمات درمانی چشم پزشکی، ارتوپد قلب و عروق، رادیولوؤی، اطفال و پوست به مردم منطقه ارائه می‌دهند.

مردم منطقه می‌توانند طی سه روز تا روز جمعه به بیمارستان قدس مراجعه کنند و از خدمات پزشکی این تیم متخصص به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

این تیم پزشکی پیش‌بینی کرده‌اند تا روز جمعه و پایان طرح، 800 بیمار را ویزیت و در ضمن کادر پزشکی این تیم، درمان‌های منتهی به جراحی را به مراکز درمانی شهرستان کرمانشاه ارجاع می‌دهند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار