فرماندار اسلام‌آباد غرب با اشاره به ساماندهی دقیق برنامه‌هادر طول ایام اربعین حسینی، گفت: خدمت به زوار بدون کوچک‌ترین مشکل در دستور کار تمامی اداره‌ها باشد.
کد خبر: ۶۶۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 18 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، افشین کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به ساماندهی دقیق برنامه‌ها، اظهار داشت: دقت در برنامه و ساماندهی امور باید به گونه‌ایی باشد که آسیب و مشکلی برای شخص خاصی پیش نیاید، کانکس‌ها را با فاصله 15 کیلومتری با یکدیگر مستقر کنید و تیم‌های حاضر در امامزاده‌ها، آمادگی هرگونه ارائه خدمات به زوار را داشته باشند.

فرماندار اسلام‌آباد غرب ادامه داد: مساجد و کمیته‌های اسکان آمادگی پذیرایی و خدمات به زوار را داشته باشند، اداره‌های بهداشت، درمان و هلال احمر حضور فعال و گسترده‌ایی در مسیر داشته و خدمت به زوار بدون کوچک‌ترین مشکل در دستور کار تمامی اداره‌ها باشد.

دبیر ستاد اربعین اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه این جلسه به افتتاح و آماده‌سازی موکب‌ها با نظارت فرمانداری شهرستان تاکید کرد.

قدرت‌اله نجفی اظهار داشت: ترغیب عموم عزارادان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشقان خاندان عصمت و طهارت با استفاده از شیوه‌های مختلف از جمله فضای مجازی در دستور ویژه کار قرار دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اصناف، دانش‌آموزان و مساجد، گفت: همه پتانسیل‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در روز اربعین حسینی به کار گرفته شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار