استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به تهدیدهای آمریکا علیه ایران اسلامی، برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم 13 آبان یک امر ضروری است.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 18 October 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای آمریکا علیه ایران اسلامی ، برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم 13 آبان یک امر ضروری است.

وي با اشاره به تهدیدها و تحریم های آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: مراسم 13 آبان امسال را با حضور تمام دستگاه های دولتی و مردم پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد.

مقام عالي دولت در استان با بیان اینکه آمریکا 40 سال است که تحریم های 13 آبانی را برای ما تکرار می کند، گفت: تمام موفقیت های کشور در شرایط تحریم ها به دست آمده اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: هیچ‌ کاری پراهمیت تر از این ‌نیست که ما خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را بازنشر دهیم.

مهندس بازوند با تاکید بر اینکه به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار می کنیم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ‌کارهای بسیار بزرگی را در طول 40 سال گذشته انجام داده است.

وی با بیان اینکه برجسته کردن نقاط ضعف انقلاب پسندیده نیست، گفت: پیش از انقلاب حدود 10 سد در کشور توسط خارجی ها ساخته شدند، در حالی که امروز ایران اسلامی یکی از هفت کشور برتر جهان در زمینه سدسازی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نفت، پالایشگاه و پتروشیمی بی نظیر هستند، گفت: با نگاهی به پارس جنوبی به راحتی متوجه کارهای بزرگی که قرارگاه خاتم و مهندسین انجام می دهند را ببینیم.

وي اظهار داشت: با نگاهی به سطح زندگی مردم کشورهای منطقه و همسایه می ‌توانیم موفقیت های انقلاب اسلامی ‌را به خوبی متوجه شویم؛ امروز مطالبه روستاییان ما کمبودن سرعت اینترنت آنها برای ارتباط با جهان است.

وی با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در کشور انجام داده است که باید به خوبی این اقدام ها را برای مردم بازگو کنیم.

استاندار کرمانشاه در پايان گفت: مردم ایران اسلامی به صورت میانگین هر سال در یک انتخابات شرکت می کنند و در سرنوشت کشور خود تاثیرگذار هست.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار