رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه، تعامل پلیس و مراکز علمی و دانشگاهی را در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار موثر ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با افزایش این تعامل شاهد کاهش چشمگیر جرم در جامعه و شهرستان باشیم.
کد خبر: ۶۶۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 17 October 2018

به گزارش تابناک،سرهنگ "شهریار کریمی" در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان پاوه اظهار داشت: دانشگاه محل انتشار افکار و اندیشه‌های نابی است که می‌تواند پاکدستی را ترویج کند.

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم مسئله مهمی است که هزینه‌های بسیار کمتری دارد و نتایج به مراتب بهتری تا کشف آن خواهد داشت.

سرهنگ کریمی افزود: امروز بخش زیادی از جوانان با محیط‌های دانشگاهی و علمی سروکار دارند، محیطی که می‌تواند به آن‌ها بیاموزد چگونه در برابر مشکلات خود را محافظت و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پاوه یادآور شد: رعایت برخی نکات و مسائل به ظاهر ساده باعث می‌شود جلوی بسیاری از جرائم نظیر سرقت‌ها گرفته شود.

وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان قشری فرهیخته و روشنفکر تاثیر بسیار زیادی در انتقال هشدار‌های پلسی به سایر اقشار جامعه و خانواده خود دارند که باید نسبت به آن حساس باشند.

سرهنگ کریمی در پایان با قدردانی از جامعه دانشگاهی به خاطر همکاری با پلیس، گفت: نیروی انتظامی در همه حال محافظ جان و مال مردم است و خدمتگذاری به شهروندان را برای خود افتخار می‌داند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار