رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت جدی بر ۵۰ مرکز صدور ویزا در استان در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت: با هرگونه دلالی در بحث صدور ویزا برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 16 October 2018

به گزارش تابنانک،گودرز فهیمی با بیان اینکه در سال‌های گذشته معمولا 17، 18 مرکز در استان کرمانشاه کار صدور ویزا را انجام می‌دادند، افزود: امسال 50 مرکز در استان کرمانشاه کار صدور ویزا را بر عهده دارند که به دلیل افزایش تعداد مراکز نظارت بر آنها نیز بیشتر خواهد بود.

به گفته وی، از این تعداد 40 مرکز در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه نظارت بر مراکز صدور ویزا هم اکنون نیز انجام می‌شود، اما تشدید نظارت‌ها را از روز شنبه (28 مهر) خواهیم داشت که تا پایان ایام اربعین ادامه دارد.

به گفته رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، مردم معمولا دریافت ویزا را به 10 روز آخر موکول می‌کنند و از همین رو نظارت‌ها در این ایام تشدید خواهد شد.

فهیمی از همکاری سایر بخش‌ها مانند میراث فرهنگی، بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و ... نیز در این نظارت‌ها خبر داد.

وی هزینه صدور ویزا را 235 هزار تومان اعلام کرد که مبالغ حق کارگزاری، حق بیمه و ... نیز در آن لحاظ شده و خاطرنشان کرد: دریافت هرگونه مبلغی به هر بهانه‌ای تخلف است و با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه گاهی شاهد فعالیت‌های دلالی در زمینه صدور ویزا در حاشیه کنسولگری عراق هستیم، از برخورد جدی با افراد متخلف در این زمینه هم خبر داد و عنوان کرد: این افراد به نیروی انتظامی و مراجع قضایی ارجاع خواهند شد.

وی افزود: طی چند وقت اخیر که مردم کم و بیش کار دریافت ویزا را آغاز کرده اند، موارد بسیار کمی از شکایت داشتیم که با حجوم مردم برای دریافت ویزا احتمال افزایش موارد شکایت وجود دارد.

فهیمی از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه صدور ویزا از جمله دریافت مبلغ اضافه را با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار