تمرکز بر مساله صرفه جویی در مصرف آب، یکی از ضرورت های مهم زندگی امروز و تامین کننده نیاز به این ماده حیاتی است.
کد خبر: ۶۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 26 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، استاد بهروز خاماچی با اشاره به اهمیت توجه و تمرکز دقیق بر مقوله صرفه جویی در مصرف آب، فرهنگ سازی در این زمینه را راهکاری موثر برای کاهش معقول مصرف معرفی نمود.

عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: توجه و تلاش بخشهای مختلف شهرداری تبریز و همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به مقولات فرهنگ شهروندی قابل قبول است اما باید اتفاقات و برنامه های متنوع دیگری هم برای فرهنگسازی در این زمینه برنامه ریزی شده و برای بهره مندی اقشار مختلف شهروندان به مرحله اجرا برسد.

به گفته خاماچی، جای بخشهای آموزشی در زمینه مصرف آب در برنامه های مختلف فرهنگی خالی بود و این موقفقیت با شروع روند برنامه سازی در حوزه های فرهنگی در قالب جشنواره تابستانی تبریز و ساخت قطعات موسیقایی عاشیقی با محوریت آموزش های شهروندی و بحران آب حل شده و امیدواریم توجه شهروندان محترم به این مقولات بیش از پیش جلب شود.

عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین توجه به وجود زمینه های شادی و نشاط در برنامه های جشنواره تابستانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه اقشار مختلف شهروندان از این برنامه ها استفاده می نمایند، باید برای تمام آنها برنامه ریزی کرد و به خصوص در رابطه با اقشاری مانند کارگران که به تفریحات متنوع دیگری دسترسی ندارند باید برنامه های آموزنده و مفرح را اجرا نمود.

گفتنی است هشتمین جشنواره تابستانی تبریز با برنامه های متنوع و برای گروههای سنی مختلف در پارکها و بوستانهای سطح شهر تبریز اجرا می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :