افزایش خودسرانه کرایه‌ تاکسی‌ها در کلانشهر کرمانشاه این روزها موجب ایجاد نارضایتی شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی شده است.
کد خبر: ۶۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 14 October 2018

به گزارش تابناک این روزها که قیمت‌ کالاها تغییر می‌کند و هر روز یک کالا نایاب می‌شود، این افزایش قیمتها گریبان خدمات را هم گرفته است؛ تاکسی‌داران کرمانشاهی هم برای اینکه از غافله عقب نمانند بر این موج سوار شده‌اند و به طور خودسرانه اقدام به افزایش کرایه‌ها کرده‌اند.

هرچند اوایل سال بعد از اعتراض تاکسی‌داران و با مصوبه شورای شهر شاهد افزایش ۱۳ درصدی کرایه تاکسی‌ها بودیم، اما ظاهرا این موضوع کفاف پوشش هزینه‌ها آنها را نداده که اینگونه اقدام به افزایش آن کرده‌اند.

البته نظارت‌ها در این زمینه به نظر آنگونه که باید قوی و بازدارنده نبوده که هرکس هرطور که تشخیص دهد برای شهروندان کرایه تعیین می‌کند و باید برخوردهای جدی‌تری با رانندگان متخلف صورت بگیرد.

سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: هیچگونه افزایش نرخ تاکسی نداشته‌ایم.

وی افزود: همه همکاران در تاکسیرانی برای حمل و نقل شهروندان به بهترین نحو ممکن تلاش خود را می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم چند نفر به خاطر منافع شخصی خدشه‌ای به خدمات این قشر زحمتکش وارد کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف دریافت هرگونه افزایش قیمتی را با شماره تماس‌های ۸۲۱۱۹۴۸_ ۸۲۴۶۵۶۵ در میان بگذارند و حتما کد تاکسی را یادداشت کنند.

وی گفت: نظارت ویژه ای بر نرخ تاکسی ها می شود و با قاطعیت می گویم قانونمندترین صنف از میان اصناف همین تاکسیرانان هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار