امیر حسین فدایی؟ کارشناس روابط عمومی دامپزشکی کرمانشاه
کد خبر: ۶۶۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 14 October 2018

تا کنون فکر کرده ایم که وقتی دنیا درگذر است در ما چه می گذرد؟

بر این باورم همه مردمان این خاک کهن سر در گریبان خود دارند به استثنای خانواده دامپزشکی، نمیدانم این چه بلایی است که بر سر این قشر تحصیل کرده زحمتکش آوار شده ؟

هنوز نه به بار است نه به دار ولی بازار گمانه زنی ها داغ داغ است از یک طرف ائتلاف جمعی از نامزدها از طرف دیگر پچ پچ های درگوشی برخی بخیلان!

به کجا می رود این کشتی زهوار دررفته دامپزشکی در هدفشان به جای اندیشیدن به بهبود معیشت و تثبیت جایگاه شغلی همکارانشان تنها خصومت و تنگ نظری هویداست.

چه خوب بود اگر این انتخابات پیش رو فرصتی بود برای یکی شدن، فرصتی بود برای ارتقاء حرفه دامپزشکی و فرصتی بود برای دگرگونی

دور از نظر است که به پیش بریم ! مگر دور بریزیم افکار پوسیده را، مگر خانه تکانی کنیم ذهنمان را و فقط به آینده ای پایدار بیندیشیم، بیندیشیم که خیل عظیم فارغ التحصیلان نیاز به کار دارند، نیاز به امرار معاش دارند و بپذیریم که نیازمان ایده های نو است و نیاز به اتحاد بیش از پیش احساس می شود.

دامپزشکی مغفول خواهد ماند اگر احساس مسئولیت نکنیم، دامپزشکی به زوال خواهد رفت اگر انتخابمان اصلح نباشد.

بیاییم به سفره ای که بر آن ارتزاق میکنیم فقط کمی بیشتر احترام بگذاریم و بدانیم که گرو گذاشتن ارزش ها در قبال چند رای، بهای سنگینی دارد و این بها را جامعه مظلوم دامپزشکی پرداخت خواهد کرد نه آن اشخاصی که با انها تصویه حساب شخصی داریم و بپذیریم که سیستمی اندیشیدن بزرگترین موهبت است بیاییم این موهبت را برای یک بار هم که شده به دست بیاریم و قبول کنیم دولتی بودن یا بخش خصوصی بودن معیار نیست، معیار داشتن برنامه های سازنده است، برنامه های که جمیع جوانب را دیده و سنجیده باشد، برنامه ای که گره ای را از کار بگشاید.

مصلحت کار این است که هم گام و هم صدا باشیم و مطالبلتمان را طلب کنیم تا جایگاه واقعی این حرفه را به رخ همگان بکشیم، کنار کشیدن چاره کار نیست و دوری گزیدن، ظلمی بر حقوق حقه تک تکمان است.

به امید آن روز که در انتخابات شورای نظام دامپزشکی پیش رو جای شعور را با شور عوض نکنیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار