نایب رییس شورای شهر کرمانشاه انحلال شورا را دهن کجی به رای مردم دانست و گفت: هنوز برای انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر امیدواریم.
کد خبر: ۶۶۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 11 October 2018

به گزارش تابناک،ابراهیم مرادی، با اشاره به تمدید حکم سرپرستی حامد لعل بخش سرپرست شهرداری برای سه ماه دیگر گفت: با اتمام مهلت قانونی سه ماهه سرپرستی شهرداری حکم آقای لعل بخش برای سه ماه دیگر تمدید شد.

وی با اشاره به عدم توفیق شورای شهر کرمانشاه در انتخاب شهردار گفت: سه ماه برای این کار فرصت داشتیم، اما اختلاف نظرها موجب شد نتوانیم به توافق برسیم و در حال حاضر با اتمام مهلت سه ماهه حکم سرپرست شهرداری سه ماه دیگر تمدید شده است.

مرادی با اشاره به انتخاب علی‌حیدر کرمی به عنوان شهردار در جلسه هفت نفره شورای شهر گفت: فرمانداری این انتخاب را مغایر قانون اعلام کرد. البته اعضای شورا 10 روز مهلت دارند که به انتخاب خود اصرار کنند و نامه این اصرار را باید برای فرمانداری ارسال کنند که هنوز این نامه ارسال نشده و از این مهلت 10 روزه شش روز دیگر باقی است.

نایب رییس شورای شهر کرمانشاه در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص انحلال شورای شهر، این امر را نوعی دهن کجی به مردمی دانست که پای صندوق رای آمده‎اند و گفت: مردم با امید به آبادانی شهر و با اعتماد به شعارهایی که همه ما در زمان انتخابات دادیم پای صندوق آمدند و نمایندگان خود را در شورای شهر انتخاب کردند و قطعا با انحلال شورا ما را نمی بخشند.

وی افزود: از طرفی انحلال شورا چهره شهر را خدشه دار می کند که به ضرر شهر و مردم است.

مرادی تصریح کرد: ب ه عنوان یک عضو شورا بابت تمام نواقص از مردم کرمانشاه عذرخواهی می‌کنم و اینکه نتوانستیم در مهلت مقرر شهرداری پرانرژی وتوانمند را در کنار هم انتخاب کنیم.

نایب رییس شورای شهر افزود: با وجود همه این نواقص به مردم اعلام می‌کنم در این مدت شورای شهر بیکار ننشسته و مصوبات و اقدامات خوبی در کمیسیون های شورا انجام شده، اما در این بین برخی رسانه ها قدری بی مهر هستند و این مصوبات و اقدامات را منعکس نمی کنند و تنها ضعف ها و نواقص را اعلام می کنند.

وی به مشکلات اقتصادی شهر و شهرداری اشاره کرد وافزود: اینکه برخی برنامه ها اجرا نمی‌شود علتش نبود بودجه است. واقعا بودجه شهرداری مثل سالهای گذشته نیست و عملا درآمد از محل ساخت و ساز به صفر رسیده، اما باز علی رغم همه این مشکلات به خاطر نواقص و ضعف عملکرد شورا از مردم کرمانشاه به شخصه عذرخواهی می کنم.

مرادی با بیان اینکه هنوز امید به انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر وجود دارد گفت: در شورای شهر دعوا سر ملک پدری نیست واگر کسی واقعا به این نیت به شورا آمده راه را اشتباه آمده است. امیدواریم در روزهای آتی شهردار توسط اعضای شورا شهر کرمانشاه انتخاب شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار