تیم کشتی رعد پدافند که به نام تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور حضور داشت، اواسط هفته جاری پیش از دیدار با تیم راه و شهرسازی گلستان تنها به علت یک دقیقه تاخیر سه کشتی گیر خود در سالن وزن‎کِشی، از این رقابت ها حذف شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 11 October 2018

به گزارش تابناک،جعفر دلیری سرمربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه ، بابیان اینکه طبق برنامه زمان بندی لیگ برتر کشتی، تیم رعد پدافند کرمانشاه 15 مهر میزبان تیم راه و شهرسازی گلستان بود، اظهارکرد: صبح روز مسابقه سه نفر از کشتی گیران را برای کاهش وزن به سونای باشگاه برق بردیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ساعت وزن کشی از ساعت 10:30 تا 11 صبح اعلام شده بود، مقرر شد این سه کشتی گیر قبل از شروع وزن کشی در سالن مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) حضور داشته باشند که متاسفانه اشتباها و به زعم اینکه وزن کشی در خانه کشتی کرمانشاه انجام می گیرد، به این محل رفته بودند.

سرمربی تیم کشتی رعد پدافند کرمانشاه تصریح کرد: هرچند که تنها به فاصله کمتر از یک دقیقه پس از پایان وزن کشی این سه کشتی گیر خود را به سالن رساندند، اما مربیان تیم راه و شهرسازی گلستان تاخیر را قبول نکردند و داوران ناچار به اعلام پیروزی این تیم بدون برگزاری مسابقه شدند.

وی اضافه کرد: هفت کشتی گیر ما در سالن وزن کشی شده بودند، اما طبق اساسنامه فدراسیون برای انجام بازی باید هشت کشتی گیر وزن کشی می کردند.

دلیری بابیان اینکه تاکنون در هیچ مسابقه ای چنین موردی را مشاهده نکرده ایم، گفت: کشتی ورزشی است که همه آن را به نام جوانمردی و پهلوانی می شناسند، اما در این مسابقه شاهد بودیم که به این موضوع بی توجهی شد.

وی افزود: از طریق فدراسیون کشتی نیز پیگیری هایی را انجام دادیم که فدراسیون اعلام کرد که قانون در این مسابقه اعمال شده و جای اعتراض نیست.

سرمربی تیم کشتی رعد پدافند اعلام کرد: تیم کشتی رعد پدافند از جمله تیم های زیرمجموعه تربیت بدنی ارتش در تهران است که باتوجه به نیاز کشتی استان کرمانشاه، پیش از برگزاری مسابقات لیگ برتر با درخواست و رایزنی آن را به کرمانشاه منتقل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از حذف تیم رعد پدافند از لیگ برتر کشتی نیز از فرماندهی تربیت بدنی ارتش کشور قول گرفتیم که این تیم را در کرمانشاه حفظ کنیم تا به ارتقاء کشتی این استان کمک کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار