مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۷۹ پرونده احتکار در استان طی سه ماهه اخیر خبر داد و گفت: عمده موارد کشف شده شامل برنج، لاستیک، روغن و قطعات یدکی خودرو بوده است.
کد خبر: ۶۶۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 10 October 2018

به گزارش تابناک،داریوش جودکی اظهار کرد: از شروع طرح مقابله با احتکار و نظارت بر انبارها با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه که از اول تیر ماه کلید خورد، حدود 300 مورد نظارت بر انبارهای استان صورت گرفته که منجر به تشکیل 79 پرونده احتکار شد.

وی از مختومه شدن 60 مورد از این پرونده‌ها و صدور حکم جریمه نقدی 22 میلیارد ریالی برای متخلفین یاد کرد و افزود: عمده کالاهای کشف شده شامل برنج، لاستیک، روغن، و قطعات یدکی خودرو بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای رعایت بیشتر حقوق مردم مقرر شده کالاهایی که در انبارها کشف می‌شوند ابتدا در شبکه مناسب توزیع شوند و سپس به پرونده رسیدگی شود تا از ماندن کالاهای مورد نیاز مردم در انبارها جلوگیری شود.

جودکی اشاره‌ای هم به مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده در استان در شش ماهه امسال داشت و تاکید کرد: در این مدت 6908 پرونده به ارزش 427 میلیارد ریال تشکیل و 98 درصد آنها مختومه شده است.

وی سهم پرونده‌های بخش کالا و خدمات از این تعداد را 5682 پرونده با رقم جریمه 41 میلیارد ریال اعلام کرد که 100 درصد این پرونده‌ها مختومه شده اند و افزود: عمده تخلفات شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش قاچاق نیز 820 پرونده با جریمه 384 میلیارد ریال داشتیم که به 91 درصد آنها رسیدگی شده است.

جودکی تعداد پرونده‌های بهداشتی را نیز 406 مورد اعلام کرد که دو میلیارد ریال جریمه داشته و به 99 درصد آنها رسیدگی شده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار