مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: دیگر توانایی تیم‌داری در فوتبال کشور و هزینه کردن از جیب برای تیم بعثت کرمانشاه را ندارم.
کد خبر: ۶۶۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 09 October 2018

به گزارش تابناک، تیم بعثت کرمانشاه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شهرداری فومن با نتیجه پرگل 5 بر یک مغلوب حریف خود شد تا جعفری و تیمش با بدترین شرایط ممکن چشم انتظار ادامه فصل باشند.

به گزارش تابناک، بحران بعثت در لیگ دسته دوم، واقعیتی است که حتی اگر سرمربی یا بازیکنان تیم بخواهند آن را انکار کنند، آمار ناامیدکننده‌شان این اجازه را به آن‌ها نخواهد داد.

شکست روز گذشته بعثت در برابر شهرداری فومن با نتیجه 5 بر یک دومین شکست متوالی آن‌ها در هفته چهارم این فصل دسته دوم بود که شمار امتیازات از دست رفته آن‌ها در این جای لیگ، به 10 امتیاز افزایش داد، وضعیت ناامید‌کننده تیم بعثت فقط به مستطیل سبز ختم نمی‌شود چون مشکلات مالی نیز فضای باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

اما افشین حسنی، مدیرعامل باشگاه بعثت چه تغییراتی می‌تواند در تیمش ایجاد کند، با توجه به شناختی که از حسنی داریم، نمی‌توان انتظار یک انقلاب در بعثت داشت و شاید راه کار خوبی نباشد، چیزی که مشخص است این تیم به شدت نیازمند حمایت مالی از سوی مسؤولان کرمانشاه است.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس کرمانشاه، اظهار داشت: بعثت پایه‌اش در آب است و با هر بادی تکان می‌خورد، ما نمی‌توانیم با تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند رقابت کنیم، خیلی سخت است، اما خیلی واضح می‌گویم بنده دیگر توانایی تیم‌داری در فوتبال کشور و هزینه کردن از جیب برای تیم بعثت کرمانشاه را ندارم.

افشین حسنی خواستار کمک مسؤولان استان به این تیم شد و گفت: براساس توافقاتی که با استاندار کرمانشاه داشتیم، اداره ورزش مشکلات و امکانات لازم برای موفقیت تیم بعثت را طی یک نامه رسمی به استانداری تحویل داد تا شخص استاندار آن را رسیدگی کند اما تاکنون به این نامه پاسخی داده نشده است.

وی با بیان اینکه اگر تیم بعثت حمایت شود این تیم می‌تواند مدعی صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول باشد، تصریح کرد: قبول می‌کنم که تا‌کنون نتایج خوبی در لیگ نگرفته‌ایم، اما هنوز فرصت برای جبران داریم فقط باید بگویم که تیم به بازیکنان جدید نیازمند است و خواستار حمایت مسؤولان کرمانشاه هستیم.

حسنی افزود: در این یکی، دو ماه اخیر واقعا اذیت شده‌ایم و از نظر مالی در شرایط سختی قرار داریم، چرا که واقعا بدون پول نمی‌شود کار کرد. بارها با مسؤولان استان صحبت و اعلام کردم که تیم با این وضعیت موفق نخواهد بود و مشکلات مالی روی همه چیز و حتی مسائل روحی و فنی هم تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون چهار هفته از لیگ دسته دوم گذشته است و ما 2 امتیاز داریم و فاصله مان با تیم‌های بالای جدول خیلی زیاد نیست و اگر به وضعیت تیم برسند از این شرایط خارج می‌شویم، به هر حال وقتی پول نیست این موضوع روی نخستین چیزی که تاثیر می‌گذارد، مسائل روحی و روانی است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار