سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کمبودی از نظر اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار نداریم.
کد خبر: ۶۶۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 09 October 2018

به گزارش تابناک؛محسن رستمی ، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که کمبودی از نظر اقلام اساسی مورد نیاز آنها از جمله برنج، گوشت، مرغ، شکر و ... در استان وجود ندارد و موجودی و ذخیره کافی نیز در انبارها وجود دارد که در صورت نیاز وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازار مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم به صورت کامل رصد می‌شود، یادآوری کرد: در صورت مشاهده هرگونه کمبود تدابیر لازم برای تامین اقلام مورد نیاز اندیشیده خواهد شد.

رستمی ادامه داد: با هرگونه تخلف در عرضه این کالاها از جمله گرانفروشی و یا عدم عرضه به شدت برخورد خواهد شد و نیروهای بخش بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر مراجع نظارتی پای کار هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه درباره وضعیت رب گوجه در بازار نیز افزود: هیچ کمبودی از نظر این محصول نداریم و کارخانه "روژین‌تاک" با تمام توان در حال تولید رب گوجه است و به زودی واحد دیگر تولید رب گوجه استان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

رستمی با اشاره به اینکه کمبود روغن نیز در بازار نداریم، خاطرنشان کرد: کارخانه "نازگل" نیز در بحث تولید روغن با تمام توان پای کار است.

به گفته این مسئول، تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود پوشک بچه‌ و سایر اقلام بهداشتی نیز از سطح بازار گزارش نشده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت گوجه و پیاز نیز در بازار متعادل شده و از نظر این محصولات نیز کمبودی نداریم، افزود: از زمانی که که جلوی صادرات این دو محصول گرفته شده شاهد کاهش قیمت آنها بودیم.

رستمی تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم را اولویت اصلی مسئولین استان دانست و گفت: از مردم تقاضا داریم درباره مایحتاج خود به شایعات توجه نکنند و از خرید بیش از اندازه نیاز و انبار کردن مواد غذایی و بهداشتی در منازلشان خودداری کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار