بدینوسیله ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن اعلام حمایت خود از مواضع انقلابی ایشان در ایجاد تحولات عظیم علمی ، اداری و فرهنگی مبتنی بر ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی ) ؛ مراتب انزجارخود را از بدخواهان و کینه توزان و آنانی که به دنبال تضعیف ارزش های دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند را اعلام می داریم .
کد خبر: ۶۶۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 08 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با انتشار بیانیه ای از مواضع دکتر ولایتی اعلام حمایت کرد.
در این بیانیه آمده است :
دانشگاه کارخانه ی آدم سازی است( امام خمینی ( ره )
اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود    ( امام خمینی ( ره )
از دانشگاه است که باید سرنوشت یک ملت تعیین شود ، اگر دانشگاه را ما سست بگیریم و از دست برود همه چیزمان از دست مان رفته است. ( امام خمینی ( ره )
دانشگاه آزاد اسلامی مولود مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی است که نقش پر رنگی در رشد علمی کشور از زمان شکل گیری تاکنون داشته است ، این مجموعه ی عظیم که از سرمایه های باارزش ، متعهد و انقلابی فراوانی در بین جامعه ی نخبگان برخودار است تا جایی پیش رفته که نام پرآوازه ی ایران اسلامی را در دنیا به عنوان صاحب بزرگترین دانشگاه حضوری برافراشته است و امروزه به برکت حضور مسئولین انقلابی و ولایی در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است . این دانشگاه با حضور مدیریت جدید به ویژه ی رئیس محترم هئیت امنائ و موسس دانشگاه آزاد اسلامی با برخورد قاطع و بدون ملاحظه با نیروهای فاقد صلاحیت که با بهره گیری از رانت های سیاسی و .... در این دانشگاه جا خوش کرده و با دریافت شهریه از دانشجویان متدین در خلاف مسیر انقلاب حرکت نموده اند شروع نموده و این حرکت انقلابی همچنان با جدیت ادامه دارد ؛ این موضوع باعث نارضایتی طیفی مسئله دار گشته که در روزه های اخیر با هجمه های رسانه ای خود به بهانه های مختلف قصد تخریب این شخصیت تاثیرگذار نظام و انقلاب را داشته تا به نوعی مانع از اقدامات انقلابی ایشان در مجموعه ی عظیم دانشگاه آزاد اسلامی باشد .
بدینوسیله ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن اعلام حمایت خود از مواضع انقلابی ایشان در ایجاد تحولات عظیم علمی ، اداری و فرهنگی مبتنی بر ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی  ) ؛  مراتب انزجارخود را از بدخواهان و کینه توزان و آنانی که به دنبال تضعیف ارزش های دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند را اعلام می داریم و برای حل مسائل و مشکلات  که در تحول انقلابی پیش روی مسئولین متدین و با بصیرت دانشگاه آزاد اسلامی می باشد از هیچ کوشش فروگذار نخواهیم بود .
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ( استان کهگیلویه و بویراحمد )
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
برای حمایت ی مدت لنگ بپوشید و نان خشک بخوریت اینجوری اقای ولایتی بیشتر خوشش میاد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
برای حمایت ی مدت لنگ بپوشید و نان خشک بخوریت اینجوری اقای ولایتی بیشتر خوشش میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار