مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دفترچه درمان در تمامی مراکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه به زودی حذف خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ 08 October 2018

به گزارش تابناک،میثم حجتی‌پور  از حذف به زودی دفترچه‌های درمان در تمامی مراکز ملکی درمانی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه خبر داد.

وی تامین اجتماعی را سازمانی پیشرو در امر درمان الکترونیکی در سیستم درمان معرفی و بیان کرد: بیمه‌شدگان در این طرح با مراجعه به مراکز درمانی این سازمان و ارائه کد ملی خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن حذف دفترچه‌های درمانی، گفت: کارگاه‌های بدین منظور برای متولیان امر این طرح از جمله پزشکان، داروخانه‌داران و نسخه‌خوانان برگزار می‌شود.

حجتی‌پور صرفه‌جویی در استفاده از کاغذ، کاهش اشتباهات نسخه‌خوانی و دسترسی پزشکان به سوابق دارویی و درمان بیماران را در قالب مهمترین مزایای این طرح عنوان کرد.

در حال حاضر این طرح در حوزه بیماران سرپایی اجرا می‌شود که به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، فرایند درمان الکترونیکی در بیش از یک‌هزار مرکز تامین اجتماعی طرف قرارداد این سازمان در سطح استان عملیاتی شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار