فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: فضا الان طوری شده که دشمن برای القای ناکارآمدی حکومت دینی و اختلاف افکنی‌های ارگان‌ها کار و فعالیت دارد.
کد خبر: ۶۶۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ 08 October 2018

به گزارش تابناک،افشین کریمی اظهار داشت: در حال حاضر خیلی از مسائل را با اطلاع‌رسانی‌ها انجام شدن و یا نشدن مشخص می‌کند، اهمیت اطلاع‌رسانی‌ها مبرم و به دلیل گستردگی همین فضا است که دشمنان می‌توانند بر جو روانی جهانی تاثیر بگذارند.

فرماندار اسلام‌آباد غرب ادامه داد: اگر50 سال پیش اتفاقی رخ می‌داد خیلی محدود افرادی بودند که می‌فهمیدند، اما در حال حاضر درچشم بهم زدنی تمام دنیا دسترسی به خبری پیدا می‌کنند و موج انعکاس در همه جا پخش می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی موج فضای مجازی با فیلترهای صحیح و ناصحیح که به افراد چسبیده می‌شود، افزود: الان هر بچه ۱۵یا ۱۶ ساله در خانه خود یک تریبون است، اما زمانی تریبون دست ما بود و مردم گوش می‌کردند و می‌پذیرفتند، فضای حال با کلیپ‌هایی پر شده که ۹۹ درصد آن تولید خارج از کشور است و بسیاری از مباحث داخلی را به گونه دیگری به نمایش می‌گذارند.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌ها و رسانه‌های خارجی با سیاست اجازه صحبت دادن به مخالفانشان پیش می‌روند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها خیلی صریح دشمنی خود را با برنامه‌های خود به گونه‌ایی طراحی کردن که مستقیم و چکشی با ایران مخالفت می‌کنند، اما بی.بی.سی و انگلیسی‌ها بیشتر با زبان و ادبیات خود ملت و حمایت‌های نمایشی برروی مردم تاثیر می‌گذارد و یک خط و نخ دارند که هیچ‌وقت آن را پاره نمی‌کنند و ماندگار است.

این مسؤول با اشاره به مجموعه یک نظام که همگی داخل یک کشتی در حرکت هستیم، تاکید کرد: فضا الان طوری شده که دشمن برای القای ناکارآمدی حکومت دینی و اختلاف افکنی‌های ارگان‌ها کار و فعالیت دارد.

وی ادامه داد: یک گفتمان‌سازی در جریان است که در آن ناکارآمدی نظام دینی و جمهوری اسلامی با هیچ تفاوت در شخص حاکمیت و مبنا قراردادن افکار مردم با هدف پیش می‌رود.

کریمی خاطرنشان کرد: به گونه‌ایی اطلاع‌رسانی شود که درون دل مخاطب را تهی نکنیم و نقد طوری نباشد که مخاطب از شهر خود ناامید شود، اما در عین حال هم اگر اطمینانی در بروز خطایی از ارگان و مدیری دیدیم بی‌رحمانه نقد کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار