مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برای ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۶۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 07 October 2018

به گزارش تابناک، فریبرز کرمی از کرمانشاه به عنوان کریدور تردد زائرین اربعین شمال غرب کشور یاد کرد و افزود: تدابیر لازم برای ارائه خدمات به زوار چه در صورت بازگشایی مرز خسروی و چه برای زواری که از کرمانشاه به ایلام تردد کنند، اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه اوج ترافیک ایام اربعین در دو هفته قبل از این ایام تا 10 روز بعد اربعین است و ترافیک بیشتر را نیز در ایام برگشت زوار داریم، اظهار کرد: عمده تمرکز ما برای ارائه خدمات در همین ایام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی زوار، افزود: تدابیر لازم برای تامین سوخت ناوگان نیز اندیشیده شده است.

وی از شناسایی هفت نقطه پرحادثه در مسیر تردد زوار اربعین هم خبر داد که اصلاح آنها در اولویت است و افزود: خط‌کشی مسیر نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ایمن‌سازی بزرگراه کربلا، نصب تابلوهای هشداردهنده در مسیر و استقرار جرثقیل در گردنه‌ها هم خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زوار در این ایام اندیشیده شده، تاکید کرد: پارکینگ‌ها نیز برای زائرینی که بخواهند با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند آماده شده تا بتوانند در این مدت خودرو خود را در محلی امن قرار دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: با شرکت‌های بیمه هماهنگی شده تا در صورت بروز تصادف در ایام اربعین در کوتاهترین زمان خدمات خود را ارائه دهند و اکیپ‌های سیار همه شرکت‌های بیمه‌ای نیز در این ایام برای ارائه خدمت به مردم برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش بار ترافیک، هماهنگی لازم برای اعمال محدودیت تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی نیز در محورهای منتهی به خسروی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برخورد جدی با هرگونه تخلف و اخذ هزینه خارج از نرخ‌های مصوب هم یاد کرد و افزود: بر عملکرد مجتمع‌های خدمات بین راهی نیز نظارت جدی خواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار