رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام دستگاه‌ها در استان قابل واگذاری به بخش خصوصی است.
کد خبر: ۶۶۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 06 October 2018

به گزارش تابناک، حبیب‌الله وفایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه برگزار شد، واگذاری پروژه‌های نیمه تمام را یکی از مهمترین برنامه‌های 12 گانه دولت برای مقابله با تحریم‌ها دانست و افزود: اقتصاد ایران ظرفیت‌های بی‌بدیلی برای واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی دارد.

وی از پیگیری جدی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: باید به سرمایه‌گذاران اطلاع دهیم کدام طرح‌ها و با چه شرایطی قابل واگذاری هستند.

وفایی گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدانند چه شرایطی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده، به استقبال این موضوع می‌آیند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: می‌توان این پروژه‎ها را از طریق کمک‌های فنی و اعتباری که در اختیار داریم برای سرمایه‌گذاران اقتصادی کرد.

وی به دستگاه‌ها هم اعلام کرد که عزم دولت برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی جدی است و از این پس تخصیص اعتبار برای این پروژه‌ها صفر خواهد شد.

وفایی با بیان اینکه پیش از این 71 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در کرمانشاه شناسایی شده بود، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته 82 پروژه دیگر را نیز شناسایی کردیم و اکنون 153 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی داریم که برآورد سرمایه‌گذاری آنها 2717 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها حق حذف هیچکدام از این پروژه‌ها را ندارند و باید بر اساس اولویت‌بندی نسبت به واگذاری آنها اقدام کنند.

در ادامه مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه نیز گفت: اعتقاد واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی هنوز بین دستگاه‌ها جا نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی را درآمدزا کنیم، تاکید کرد: باید به هر روش ممکن این طرح‌ها را برای سرمایه‌گذاران جذاب کنیم.

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز گفت: باید برای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از تجربیات موفق سایر دستگاه‌ها هم استفاده کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار