کد خبر: ۶۶۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 04 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه از سوی مأموران نیروی انتظامی کشور و این استان بدون هیچگونه چشمداشت است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در آستانه هفته ناجا اظهار داشت: مردم همواره قدردان تلاش ها و خدمات مأموران نیروی انتطامی در زمینه برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه هستند هر چند که ممکن است به ظاهر آن را بیان نکنند.
وی افزود: قاطعیت در برخورد مأموران نیروی انتظامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد با افراد شرور و قانون شکن لازم است زیرا منجر به برقراری هر چه بهتر نظم، امنیت و آرامش در جامعه می شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نکته مهم آن است که نحوه برخورد مأموران نیروی انتظامی با این افراد باید شدیدتر و سخت تر از کسانی باشد که برای نخستین بار مرتکب جرم می شوند.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: می توان با نصیحت، راهنمایی و دادن تذکرهای لازم مانع ارتکاب مجدد جرم از سوی اینگونه افراد شد.
وی ابراز داشت: گزارش ها و آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر آنکه مایه خوشحالی است تا حدی نیز نگرانی را در پی دارد.
آیت الله ملک حسینی گفت: خوشحالی برای آگاهی از تلاش های شبانه ‌روزی مأموران نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش و نگرانی نیز به دلیل وجود انواع جرایم در جامعه است.
 
قاطعیت ماموران نیروی انتظامی استان در برخورد با افراد شرور ضروری است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ابتدای امسال تاکنون 154 متهم جرایم اینترنتی در این استان شناسایی و دستگیر شده است.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: در این مدت 209 فقره پرونده در زمینه جرایم اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و به همگی آنها رسیدگی شد.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری رتبه نخست کشور در زمینه پیشگیری از نزاع ‌های دسته جمعی را کسب کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 12 مورد از مجموع 82 نقطه حادثه‌ خیز موجود در جاده های ارتباطی این استان تاکنون رفع شده است.
سردار انصاری عنوان کرد: نقاط حادثه خیز یکی از عوامل مهم بروز تصادفات رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون 402 میلیارد ریال بوده است.
سردار انصاری گفت: اجرای طرح ‌پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با جدیت در دستور کار پلیس این استان قرار دارد.
وی اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 983 فقره پرونده در زمینه مسائل و مشکلات خانواده های کهگیلویه و بویراحمد به پلیس این استان ارجاع شده که یک هزار و 50 فقره از آنها معادل 76 درصد به صلح و سازش منجر شد.
سردار انصاری افزود: ابتدای امسال تاکنون افزون بر چهار هزار مورد گزارش، شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نقطه نظرات مردم کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه 110 به پلیس این استان منعکس شده است.
وی بیان کرد: با رایزنی مجوز بکارگیری 500 نفر از جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک تحصیلی دیپلم در نیروی انتظامی این استان گرفته شده است.
هفته نیروی انتظامی امسال از 13 تا 19 مهر است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار