مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای پروژه ایمن سازی فیزیکی مدارس در ۱۶ محور مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 04 October 2018

به گزارش تابناک،فریبرز کرمی اظهار داشت: پروژه های ایمن سازی آموزشی مدارس حاشیه راهها با هدف ارتقا فرهنگ و دانش ترافیکی دانش آموزان، آموزش نکات ایمنی جهت تردد دانش آموزان و کاهش حوادث در جاده های برون شهری و روستایی اجرا می شود.

وی افزود:کاهش تلفات ناشی از تصادفات کودکان، رعایت ملاحظات ایمنی در مکان یابی و ساخت مدارس جدید، فرهنگ سازی و اشاعه آن پیرامون مسایل ایمنی عبور و مرور، ساماندهی و کنترل تردد وسایل نقلیه در مسیرهایی که مدارس در حاشیه آن ها واقع اند ازدیگر اهداف اجرای این پروژه ها دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: در پی اجرای پروژه های ایمن سازی آموزشی مدارس حاشیه راهها ایمنی ترافیک دانش آموزان و شناسایی و مسایل و مشکلات آنان تبیین می شود که با اجرای آن ۹۵۰ نفر از دانش آموزان سطح استان تحت آموزش قرار می گیرند.

وی گفت: همچنین پروژه ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه های حوزه استحفاظی استان با هدف کاهش حوادث رانندگی وتصادفات جاده ای در مدارس حاشیه راه و افزایش ایمنی مکانی مدارس با استفاده از نصب علایم نظیر تابلو، خط نوشته و چشم گربه ای در سطح استان اجرا می شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار