دادستان اسلام‌آباد غرب گفت: اگر مدیری مرتکب جرم و یا اهمال شود بداند چشم‌پوشی در کار نیست و قانون‌گذاری برای مدیران نیز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 04 October 2018

به گزارش تابناک،سجاد ملایری ، دستگاه قضایی را پیش‌قراول مقابله با انحرافات دانست و اظهار داشت: باید بدانیم پیشگیری بهتر از درمان است.

دادستان اسلام‌آباد غرب ادامه داد: باید امارات مجرمیت را بر اصل حاکمیت در مسائل و جرائم اقتصادی برتری و با امکانات فنی و تخصصی بتوانیم پیگیری‌های لازم را صورت دهیم، در برخی از قوانین نیاز به بازنگری، الحاق و اصلاح با وجود قانون قاطع نداریم.

وی با بیان این‌که مدیران ما در قبال عملکرد خود دفاع خاصی ندارند، گفت: مدیران مکلف به رعایت حقوق بیت‌المال و حق‌الناس هستند.

ملایری مدیران را مکلف دانست نسبت به حفظ حقوق بیت‌المال و حق‌الناس تمام تلاش و خدمت خود را داشته و خاطرنشان کرد: اگر مدیری مرتکب جرم و یا اهمال شود بداند چشم‌پوشی در کار نیست و اجرای قانون برای همه یکسان وبرابر اعمال می شود.

وی با تاکید به تمامی نهادها و سازمان‌ها در برخورد با مفاسد اقتصادی، افزود: دستگاه قضایی در قانون اساسی مکلف است همه مدیران و حتی مقامات عالی کشوری را مورد رصد و بررسی قرار دهد، اما گاهی اوقات قوانین ما جنبه متروک پیدا کرده و در طول زمان عملی و اجرائی نشده و قانون منسوخ تلقی می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار