نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بنیاد مسکن در زمینه اعتبارات زلزله‌زده و بازسازی‌ها شفاف‌سازی کنند.
کد خبر: ۶۶۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 02 October 2018

به گزارش تابناک،شهاب نادری ، با اشاره به اینکه شرایط و امکانات باید برای مردم زلزله‌زده فراهم شود اظهار داشت: بودجه‌ای که برای زلزله‌زدگان تخصیص یافته باید تحقق یابد و خروجی داشته باشد.

وی عنوان کرد: مسئولان بنیاد مسکن در زمینه مدیریت پول دریافت می‌کنند و باید مشخص کنند چه مبلغی در زمینه مدیریت دریافت کرده‌اند و چه اقداماتی انجام شده است و البته در صورت انجام اقدامات مثبت از آن‌ها تشکر نیز می‌شود اما انتقادهای ما نیز سازنده است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولان برای مناطق زلزله‌ وعده‌هایی داده‌اند و افرادی که به وعده خود عمل نکرده‌اند باید بار دیگر حاضر شوند و به وعده خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه مسئول باید شفاف صحبت کند افزود: برای فردی که مدیر این استان است جای تأسف دارد که مردم در این شرایط باشند زیرا از این مدیران تنها کاغذ‌بازی، بروکراسی بازی و رفع تکلیف کردن مشاهده می‌شود در صورتی که مدیر باید در زمان بحران مدیر باشد وگرنه همه در حالت عادی مدیر هستند.

نماینده مردم پاوه و اورامانات با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه به سالگرد زلزله باقی مانده است گفت: باینگان و روستاهای اطراف نیز جز مناطق زلزله‌زده هستند اما براساس گزارشات مردم از بنیاد مسکن چندان رضایت ندارند.

نادری با اشاره به شهرستان ثلاث‌باباجانی که زلزله‌ و پس‌لرزه‌های متعددی را تجربه کرده است عنوان کرد: مردم شهرستان ثلاث‌باباجانی که همواره مرزدار بوده‌اند مورد بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته‌اند و چنانچه مسئولان یک ساعت در آن منطقه حضور داشته باشند به طور قطع آرامش روحی و روانی ندارند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های صدا و سیما در زمینه مشکلات ثلاث‌باباجانی بسیار محدود است گفت: اکنون که مرزها بسته است و در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم باید از خود بپرسیم معیشت مردم شهرستان ثلاث‌باباجانی از کجا تأمین می‌شود.

نماینده پاوه و اورامانات با اشاره به اینکه مقرر شده بود در این شرایط اردوگاهی توسط هلال‌احمر برای مردم ایجاد شود افزود: نیاز امروز مردم شهرستان ثلاث‌باباجانی، ازگله و مناطق اطراف امکانات، بودجه و مواد غذایی است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نادری نسبت به عملکرد نوسازی مدارس و جهاد کشاورزی انتقاد کرد و گفت: نوسازی مدارس در مناطق زلزله‌زده ضعیف عمل کرده است و چنانچه امکانات ندارند اعلام کنند که ما امکانات خود را برای این مناطق استفاده کنیم زیرا این مناطق محروم و زلزله‌زده هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون مردم از کمبود آهن‌آلات و مصالح ساختمانی رنج می‌برند بیان کرد: در فصل سرد سال مردم نیازمند سرپناه هستند اما بسیاری از واحدها هنوز ساخته نشده و شرایط اکنون بحرانی است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت: مسئولان بنیاد مسکن اعلام می‌کنند در زمینه آهن‌آلات و مصالح ساختمانی مشکلی وجود ندارد اما در حد حرف است و بنده این صحبت‌ها را قبول ندارم و باید در عمل ثابت شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار