خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت:در نیمه نخست سال جاری ۱۴ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۲۰۲ دلار کالا به وزن هفت هزار و ۳۸۳ تن از گمرکات استان وارد کشور شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 02 October 2018

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:واردات کالا از لحاظ ارزش از طریق گمرکات این استان در نیمه اول امسال 29 درصدکاهش داشته است.

وی  خاطر نشان کرد: از مجموع واردات، گمرک کرمانشاه با 12 میلیون و 269 هزار و 569 دلار کالای وارداتی به وزن 2 هزارو 693 تن، بیشرین حجم کالاهای وارداتی استان را در 6 ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی با کاهش 39 درصدی و از حیث ارزش نیز یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاهاظهار داشت: در 6 ماه نخست سال جاری از گمرک پرویزخان 2 میلیون و 117 هزار و 27 دلار کالا به وزن چهار هزار و 453 تن به داخل کشور وارد شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی 27 درصد کاهش و از حیث ارزش نیز 74 درصد کاهش داشته است.

 

حیدری تصریح کرد:بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را مواد شروع کننده و مواد تسریع کننده واکنش شیمیائی و فرآورده های کاتالتیک، دستگاه های آبگرم کن و آبسرد کن توام، جعبه فرمان برای سواری کاری وانت و تراکتور کشاورزی، آلیاژهای آلومینیوم کار نشده، نخ بسیار مقاوم از پلی استرهای آماده نشده برای خرده فروشی و تلمبه های چرخ دنده ای است.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار