مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به باسوادی ۸۷.۶ درصد مردم استان گفت: در حال حاضر ۳۲۰ هزار دانش آموز در مدارس کرمانشاه در حال تحصیل هستند.
کد خبر: ۶۶۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 01 October 2018

به گزارش تابناک مجید یزدان پناه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی باسواد شدن مردم است به گونه ای که امروزه ۸۷.۶ درصد مردم استان کرمانشاه باسواد هستند که نسبت به قبل از انقلاب اسلامی نشان دهنده رشد ۲ برابری است.

وی افزود: از عدد ۴۰ به عنوان سن کمال یاد می شود و جایگاه ویژه ای در میان مسلمانان دارد و ما امسال شاهد برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:دشمنان درصدد سنگ اندازی به انقلاب هستند و این در حالی است که نما در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم.

وی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی اقدامات مثبت بسیاری صورت گرفته است، افزود:برخی از روستاهای ما حتی از داشتن یک مدرسه محروم بودند و ما امروز شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی در روستاها مدرسه وجود دارد.

یزدان پناه از تحصیل ۳۲۰ هزار دانش آموز در مدارس استان خبر داد و گفت:عبور از مسیر آموزش و پرورش در دستیابی به جایگاه های اجتماعی و موقعیت های شغلی برای همه افراد لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت:در دنیا همه نهاد آموزش و پرورش را یک نهاد ارزشمند می دانندو با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده و تحصیل کرده امکان پیشرفت را به وجود می آورند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار