برخی در فضای مجازی مدعی شدند، یکی از موشک‌ها حمله موشکی به مقر سرکردگان حملات تروریستی اهواز، در نقطه‌ای در استان کرمانشاه سقوط کرده؛ این ادعا توسط مقامات محلی رد شده است.
کد خبر: ۶۶۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ 01 October 2018

به گزارش تابناک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات حمله موشکی داشته است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تایید این خبر از هدف قراردادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داده و براساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار فارس، موشک‌های شلیک شده ذوالفقار(750 کیلومتر) و قیام (800 کیلومتر) با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» (روی بدنه موشک) از استان کرمانشاه به البوکمال در سوریه شلیک شده‌‌اند.

این اقدام مقتدرانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد تحسین ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که آمادگی خود را برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران، واکنش سریع و شدید به هرگونه تعدی دشمنان این مرز و بوم اعلام کردند.

اقدام موشکی و حملات پهپادی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه طبق اعلام روابط عمومی ارتش، در پی اقدام تروریستی 31 شهریور اهواز ضرب شست قاطع و حرکتی به جا و ضروری بود تا دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند.

اقدام امروز طبق وعده فرماندهی معظم کل قوا یک گوشمالی بود و تروریست‌ها و ایادی آنان مطمئن باشند که هر حرکت مذبوحانه و زبون دیگری در خاک جمهوری اسلامی ایران با پاسخی به مراتب سنگین‌تر و کوبنده‌‌تر رو به رو خواهد شد

براساس این گزارش، در همان ساعات اولیه این اقدام مقتدرانه، شایعاتی مبنی بر سقوط یکی از موشک‌های سپاه در نزدیکی سراب یاوری، 21 کیلومتری جاده کرمانشاه- روانسر در فضای مجازی منتشر شد که خبرنگار فارس برای صحت عکس‌های منتشر شده به محل مورد نظر رفت و چیزی در این خصوص مشاهده نکرد.

خبرنگار فارس خبر سقوط موشک طی بامداد امروز را از اهالی اطراف محل مذکور جویا شد که کسی این خبر را تایید نکرد.

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نیز در مصاحبه‌ای این خبر را تکذیب و گفت: برخی در فضای مجازی مدعی شدند، یکی از موشک‌ها حمله موشکی به مقر سرکردگان حملات تروریستی اهواز در شرق فرات، در نقطه‌ای در استان کرمانشاه سقوط کرده است که این خبر اصلا صحت ندارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار