رییس پلیس راهور استان کرمانشاه از افزایش ۲۲ درصدی برخورد با تخلفات مسافربرهای شخصی در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 27 September 2018

به گزارش تابناک ،سرهنگ فضل‌اله شیری در خصوص برخورد با مسافربرهای شخصی در شهر کرمانشاه اظهار داشت: در برخورد با مسافربرهای شخصی اعمال قانون کرده‌ایم، اما اجازه توقیف نداریم مگر با دستور قضایی یا مواردی که شکایت آنان در سیستم ثبت شده باشد.

سرهنگ شیری افزود: سازمان تاکسیرانی نیز می تواند برخی تخلفات نظیر عدم نصب برچسب یا پوش نامناسب راننده و ... را به وسیله جریمه برخورد کند.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی گفت: تاکسیرانی متولی این امر است؛ قبلا تاکسیرانی به این افراد کد ارائه می‌کرد، اما امروز با افزایش خودروهای تک‌ سرنشین و معیشت سخت رانندگان تاکسی، لازم است فرهنگ استفاده از تاکسی به جای خودرو شخصی عمومیت یابد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی تاکسی‌های خطی در یک مسیر به وفور دیده می شوند در حالی که تعداد مسافران کم است، بیان داشت: تاکسیرانی نمی‌تواند افزایش ناوگان داشته باشد از سویی مسافربرهای شخصی هم برای امرار معیشت مسافرکشی می کنند.

وی افزود: با این حال ما می‌توانیم در صورت محرز شدن مسافرکشی در حد جریمه برخورد کنیم که البته میزان آن کم است و بازدارندگی لازم را ندارد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار