مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها ۱۵۶ روستای استان کرمانشاه در نیمه دوم امسال به شبکه گازرسانی متصل می‌شود.
کد خبر: ۶۶۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 26 September 2018

به گزارش تابناک،سیروس شهبازی ، با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال 144 روستا در استان کرمانشاه به شبکه گازرسانی متصل شده است اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها امسال 300 روستا به شبکه گازرسانی متصل می‌شود که 156 روستا در نیمه نخست امسال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 7500 مشترک به تعداد مشترکان کرمانشاهی افزوده شده است عنوان کرد: امسال در مجموع دو میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 250 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های گازرسانی صرف شده است گفت: جهت آمادگی برای ورود به فصل سرد اقداماتی انجام شده که تعمیرات ایستگاه‌های داخل و خارج از شهر، نشت‌یابی خطوط شبکه گاز و پایش و رفع اشکال در خطوط از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه این شرکت 180 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد بیان کرد: تیم‌هایی جهت انجام تعمیرات در فصل سرد سال ساماندهی شده است و مانورهایی نیز جهت افزایش آمادگی برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار