مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ نفر از اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون از تسهیلات تعمیر مسکن بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 26 September 2018

به گزارش تابناک،غلامحسین خاکسار  از اعطای تسهیلات خرید کالا به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر خبرداد و اظهار داشت: تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ یک میلیارد تومان به تعداد 100 نفر به اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان اعطا شده است.

وی به صدور کارت عضویت به تعداد 100 نفر اشاره و عنوان کرد: تدوین تقویم آموزشی، فرهنگی و هنری سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون است.

خاکسار با بیان اینکه معرفی‌نامه‌هایی به نهادهای مختلف جهت مساعدت با فرزندان اعضای کانون سنگرسازان بی‌سنگر ابلاغ شده است گفت: طی این مدت مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت جهاد نصر کرمانشاه برگزار شده است.

مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه به تهیه بلیت شهربازی به تعداد 7000 عدد جهت ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد و افزود: همکاری در برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی شهرستان اسلام‌آباد غرب و دالاهو و برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی سرپل‌ذهاب در منطقه بازی‌دراز از برنامه‌های فرهنگی این انجمن طی امسال بوده است.

خاکسار با اشاره به پیگیری جهت محدوده فعالیت سمن از شهرستان به استان عنوان کرد: راهنمایی رزمندگان برای تشکیل پرونده ایثارگری جهت دریافت سهام شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار - ارجاع و راهنمایی پرونده رزمندگان جهادی به کمیسیون ایثارگران از اقدامات انجام شده است.

وی به انجام خدمات بیمه‌ای شرکت جهاد نصر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: انجام تمامی امور سهام و دیدار با خانواده‌های ایثارگران پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد استان کرمانشاه و رفع مشکلات آنان و به‌روزرسانی اطلاعات وضعیت شغلی-اقتصادی-مسکن-تأهل آن‌ها از برنامه‌های انجام شده امسال است.

خاکسار از ثبت و درج خاطرات رزمندگان همچنین عکس رزمندگان در سایت سنگرسازان بی‌سنگراستان کرمانشاه خبرداد و بیان کرد: کارگروهی از پیشکسوتان جهادی جهت پیگیری و برنامه ریزی جهت اشتغال فرزندان جهادی ایثارگر با توجه به رشته‌های تخصصی تشکیل شده است.

مدیر اجرایی کانون سنگرسازان بی‌سنگر استان کرمانشاه اظهار کرد: پیگیری و هماهنگی جهت برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر در کربلای معلی در ایام اربعین در حال انجام است.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار