نتیجه انتخابات هیات"موتورسواری و اتومبیلرانی" کرمانشاه با گذشت سه ماه از برگزاری مجمع همچنان در ابهام است.
کد خبر: ۶۶۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 26 September 2018

به گزارش تابناک، بهمن سال گذشته سعید میرانشاهی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه پس از پایان دوره چهار ساله ریاستش بر این هیات از سمت خود کنار رفت تا چالش ها و شرایط تازه‌ای پیش روی این هیات باز شود.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تا چهارماه را بدون رئیس و بدون سرپرست گذراند تا اینکه 19 اردیبهشت امسال محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی حکمی محمد جوادکرانی رئیس هیات شهرستان را به عنوان سرپرست هیات استان منصوب کرد.

با فراهم شدن بستر، مجمع انتخابات این هیات با حضور رئیس فدراسیون و کاندیداتوری مسعود قلعه سفیدی و محمدجواد کرانی در 12 تیر برگزار شد و پس از رای گیری، مسعود قلعه سفیدی با اختلاف چهار رای و کسب 9 رای موافق از مجموع 14 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه انتخاب شد.

صحت برگزاری این انتخابات از همان دقایق اولیه پس از پایان مجمع با طرح سوالات مختلفی زیرسوال رفت و گزارش معترضین نتایج انتخابات به فدارسیون ارسال شد تا جایی که قرار شد نمایندگانی از فدراسیون برای بررسی موضوع به کرمانشاه سفر کنند و در این رابطه در تاریخ 30 تیر نیز حکم ادامه سرپرستی محمد جواد کرانی بر این هیات را به استان ارسال کردند.

صیدانلو رئیس فدراسیون 12 شهریور سفری کوتاه به کرمانشاه کرد و با صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان ملاقاتی داشت، ملاقاتی که خبری از آن منتشر نشد.

هنوز تخلفی محرز نشده است

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص حواشی چندماه اخیر انتخاب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با تاکید براینکه هنوز تخلفی در این انتخابات محرز نشده، گفت: طی چند هفته گذشته نیز رئیس فدراسیون به کرمانشاه سفر کرد و درخصوص این موضوع صحبت هایی شد.

وی اضافه کرد: در حال بررسی اعتراضات محمد جواد کرانی –کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات- هستیم.

وی افزود: نظریه کارشناسی را ظرف یک هفته آینده آماده و به فدراسیون ارسال خواهیم کرد تا طبق آن رای به ابطال یا تائید نتیجه انتخابات بدهند.

انتخابات مشکلی نداشت

مسعود قلعه سفیدی که در انتخابات مجمع به عنوان رئیس جدید هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه انتخاب شد نیز درگفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به تاخیر چند ماهه در ابلاغ حکم ریاستش، عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات جریاناتی پیش آمد که نتیجه آن را به حالت تعلیق درآورد.

وی ادامه داد: از طریق فدراسیون و اداره کل ورزش وجوانان استان پیگیری های لازم را انجام داده ام و منتظر نتیجه هستم.

قلعه سفیدی باتاکید براینکه انتخابات مشکلی نداشته، گفت: معترضین به نتایج انتخابات نسبت به گزینش افرادی که به عنوان عضو مجمع در انتخابات شرکت کردند شاکی هستند که آنها هم طبق نظر خود سرپرست هیات - محمدجواد کرانی – و اداره کل ورزش استان انتخاب و دعوت شده بودند.

در انتخابات تخلفاتی شد

محمدجواد کرانی سرپرست فعلی هیات و دیگر کاندیدای شرکت کننده در انتخابات ریاست هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه نیز درگفت وگو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بابیان اینکه در انتخابات صورت گرفته تخلفاتی شد، گفت: ارسال نکردن لیست نهایی اعضای مجمع پیش از برگزاری انتخابات برای فدراسیون از جمله مهمترین این تخلفات بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مجمع قهرمانان این رشته در استان به عنوان عضو دارای حق رای شرکت نداشتند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تاکید کرد: از دیگر تخلفات این مجمع در بحث نماینده داوران، مربیان، بانوان ورزشکار و نماینده باشگاه ها بود.

وی بابیان اینکه هیات اسامی افرادی را برای دعوت به مجمع به عنوان عضو به اداره کل ورزش ارسال کرده بود، گفت: انتخابی که این اداره کل در گزینش افراد داشت، عادلانه نبود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار