استاندار کرمانشاه از بانك ها خواست واحدهاي تملك شده را به كارآفرينان واگذار كنند
کد خبر: ۶۵۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 26 September 2018

به گزراش تابناک؛ مهندس هوشنگ بازوند بازوند در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی استان کرمانشاه اظهار داشت:مديريت ارشد استان با جديت تمام موضوع احیای ظرفیت واحدهای راکد و نیمه فعال تولیدی استان را با جديت تمام پيگري مي كند.

وي تصريح كرد: استفاده از این ظرفیت هاي راكد و بازگشت آن ها به چرخه توليد و اشتغال يكي از اهداف بسيار مهم اقتصاد مقاومتی است.

مقام عالي استان ادامه داد: برخی از واحدهای راکد در تملک بانک‌ها هستند كه به آن ها اعلام کرده ایم برنامه خود را در کوتاهترین زمان ممکن برای رونق دوباره اين واحدهای تولیدی ارائه دهند به عبارتي یا بايد هلدینگ‌های مرتبط با بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در واحدهاي تملك شده پای کار بیایند و یا اينكه اين واحدها به كارآفرينان واگذار شوند.

مهندس بازوند خاطرنشان ساخت: در شرایطی که استان کرمانشاه درگیر یک نرخ بالای بیکاری است نباید اجازه داد این ظرفیت های بزرگ در حوزه صنعت که می‌توانند برای صدها نفر شغل ایجاد کند، راکد بمانند.

مقام عالي دولت در استان بيان داشت: طرح پیمان‌سپاری ارزی مشکلاتی را برای صادرکنندگان ایجاد کرده كه از طریق معاون اول رئیس جمهور و سایر مسئولین مربوطه در حال رفع مشكلات آن هستيم. از صادرات ‌کنندگان تقاضا داریم فعلا روند صادرات را متوقف نکنند.

استانداركرمانشاه با بيان اينكه تلاش می‌کنیم با تامین نقدینگی واحدهاي صنعتي به رفع مشکلات این واحدها کمک کنیم، گفت: دستگاه‌ها و پیمانکاران را ملزم خواهیم کرد تا قطعات بتنی مورد نیاز خود برای اجرای پروژه‌ها را از واحدهاي استان تهیه کنند تا از اين طریق به رونق بیشتر تولیدات داخل استان کمک شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار