شهریار حیدری در گفتگو با تابناک:
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: زائران اربعین حسینی فقط با مراجعه به دفاتر مجاز و از طریق سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.
کد خبر: ۶۵۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 26 September 2018

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:دفاتر موقت صدور ویزای عراق پنجم مهرماه جاری  در ۲۰ نقطه کشور مستقر می‌شوند و کار صدور آن آغاز می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد:در کنار این دفاتر چهار دفتراستقرار دفاتر موقت صدور ویزای اربعین کنسولگری عراق به صورت ثابت در شهر‌های کرمانشاه، اهواز، مشهد و تهران کار صدور ویزا را انجام خواهند داد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار داشت:صدور روادید امسال نیز همانند سال گذشته بر مبنای ۴۰ دلار خواهد بود و زائران به هنگام ثبت نام در یکی از دو هزار و ۵۰۰ دفتر تحت نظارت سازمان حج و زیارت معادل این مبلغ را به صورت ریالی پرداخت می‌کنندو همچنین باید مبلغ ۱۵ هزار تومان برای بیمه و ۵ هزار تومان برای خدمات بهداشت و درمان پرداخت کنند.

به گفته این مسئول،زائران مراسم اربعین به منظور رفاه بیشتر می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در قالب سامانه سماح به صورت پایلوت ثبت نام خود را انجام دهند. 

حیدری افزود: ثبت نام برای دریافت ویزای مراسم اربعین از روز پنجشنبه پنجم مهرماه آغاز و تا ۴۸ ساعت قبل از روز اربعین ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار