فرمانده انتظامی شهرستان روانسر: گفت شهادت طلبی شاخصه مهم ومشترک رزمندگان دفاع مقدس وشهدا کربلا است.
کد خبر: ۶۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 26 September 2018

به گزارشتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد قنبری" با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاعی بودن یکی دیگرازویژگیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که این موضوع در حادثه کربلا هم کاملا به وضوع دیده می شد بنحوی که نه امام حسین(ع) جهت جنگ حرکت کرده بود ونه ایران اسلامی آغازگرجنگ بود.

وی ادامه داد: معنویت بی نظیر موجود در سپاه امام حسین ورزمندگان دوران مقدس یکی دیگرازویژگیهای مشترک بود به صورتی که امام حسین(ع) واصحاب گرانقدرایشان درظهرعاشورا ورزمندگان اسلام در شب عملیات به نمازو راز و نیازبا خدا می پرداختند.

سرهنگ قنبری استقامت جانانه رایکی دیگر ازویژگیهای این دونبرد نا برابر خواند وتاکید کرد: سپاه امام حسین(ع) متشکل از72 نفر که شامل کودک و پیرتا جوانان ومردان میدان جنگ جانانه به حمایت ازدین وامام پرداختند این موضوع کاملا در زمان جنگ تحمیلی کاملا مشهود بود ازنوجوان تا پیرمرد وزن کودک خود را ملزم به جهاد میدانستند و فرمان امام خمینی را لبیک گفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر افزود: شجاعت فرماندهان ازدیکر ویژگی های دوران دفاع مقدس وحادثه کربلا بود که این موضوع کاملا مشهود وملموس است که نظیر آنها را نمی توا ن در جای دیگر یافت

سرهنگ قنبری گفت: یکی دیگر ازویژگی های موجود در لشگر امام حسین(ع) ورزمندگان دوران دفاع مقدس بی اعتنایی به دنیا بود. که رزمندگان حاضر در هر میدان جنگ دنیا را فقط برای رسیدن ولقاء معبود می دانستند وحاضر شدند جان شیرین خود را به در را دین و امام خود فدا کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار