رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک از ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: اجرای طرح ترافیکی تا پایان سال ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 26 September 2018

به گزارش تابناک،سرهنگ فضل‌الله شیری از افزایش ۳۲ درصدی برخورد با تخلفات در نیمه نخست امسال خبر دادو اظهار داشت: طی این مدت توقیف موتور سیکلت ها ۱۰ درصد کاهش و جریمه افراد خاطی در این زمینه ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع کل تخلفات موتور سواران ۳۶ درصد افزایش داشته است، افزود: در تخلفات حادثه ساز مجموع وسائل نقلیه شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز و استفاده از تلفن همراه ۱۶ درصد افزایش رخ داده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تخلفات ساکن ۲۲ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: طی این مدت برخی تخلفات در بحث ناهنجاری های اجتماعی با افزایش ۳۲درصدی اعمال قانون شده که موارد آن شامل شیشه دودی، لایی کشی، دور دور و پوشش نامناسب سرنشین بوده است.

وی با اشاره به اینکه توقیف موتور پنج درصد و خودرو ۹ درصد افزایش یافته افزود: در بحث تصادفات طی ۶ ماه امسال در مجموع آمار تصادفات فوتی و جرحی و خسارتی چهار درصد افزایش یافته که عمدتا خسارتی بوده است.

سرهنگ شیری گفت: با توجه به اینکه هنوز استفاده از سرویس مدارس به طور کامل انجام نمی شود و والدین خود اقدام به تردد می کنند در حال حاضر مشغول اجرای طرح ترافیکی ویژه مدارس هستیم که هر روز در ماه مهر به صورت ویژه تا پایان مهر اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه طی این روزها ترافیک ۳۰ درصد افزایش داشته افزود: البته طرح ترافیکی تا پایان سال ادامه دارد اما به طور ویژه تا پایان مهر ماه مدارس در حاشیه خیابان های پرتردد، در ۲ نوبت بین ساعت هفت تا هشت صبح و ۱۲ تا ۱۳ پوشش دهی می شوند.

سرهنگ شیری طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز را با محوریت کنترل خودروهای سرویس مدارس مخصوص همین هفته دانست و گفت: خود رانندگان سرویس مدارس توقف غیرمجاز و دوبل دارند که برای دانش آموزان خطرناک است چون باعث عبور دانش آموز از بین خطوط می شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار