مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: نیمه اول امسال هوای شهر کرمانشاه ۹ روز غیراستاندارد و غبارآلود بود.
کد خبر: ۶۵۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 26 September 2018

به گزارش تابناک جمال رحمانی، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال، کرمانشاه 9 روز هوای غیراستاندارد را تجربه کرد که از این تعداد هشت روز هشدار و یک روز بحران بود.

وی یادآوری کرد: در فروردین ماه دو روز هشدار، در اردیبشهت سه روز هشدار و در تیرماه سه روز هشدار و یک روز شرایط بحران داشتیم.

رحمانی با اشاره به وجود 9 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف استان، از پیگیری برای تامین اعتبار برای کالیبره کردن همه این ایستگاه‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز تعداد زیادی از این دستگاه‌ها در مدار هستند، تاکید کرد: ایستگاه‌های اسلام آباد، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، پاوه، کنگاور و استانداری و زیباشهر کرمانشاه از جمله ایستگاه‌های همیشه در مدار است.

مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه از خرید دو نمایشگر جدید وضعیت آلودگی هوا هم خبر داد و گفت: یکی از این نمایشگرها به دلیل حساسیت قصرشیرین در این شهر نصب شد و نمایشگر دیگر نیز در زیباپارک نصب و نمایشگر قدیمی آن تعویض شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار