مسئول دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: اقلام تحصیلی تهیه شده که در قالب ۴۸۰۰ بسته در میان دانش آموزان مناطق محروم، عشایری و خانواده‌های زندانیان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 25 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حسن موحد امروز در همایش مهر تحصیلی آستان قدس رضوی که درکرمانشاه برگزار شد افزود:امسال برای دومین سال متوالی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اقدام به تهیه اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند استان کرمانشاه کرده است.

 وی خاطر نشان کرد:از زمان راه اندازی این نمایندگی در استان اقدامات بزرگی انجام شده که همایش مهر تحصیلی یک رخداد بزرگ فرهنگی ومعنوی بود که در استان کرمانشاه رقم خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اظهار داشت:آستان قدس در این مدت حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک  اعم از نقدی و غیر نقدی به روستا‌های مناطق زلزله زده استان ارسال کرده است.

موحد تصریح کرد:کمک هزینه خرید وسائل منزل به ۲۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی، کمک هزینه خرید سه میلیون تومانی جهیزیه برای ۳۰۰ زوج و خرید بتن برای احداث منازل خانواده‌های نیازمند در مناطق زلزله زده نمونه از اقدامات این دفتر در استان  از سال گذشته  است.

بگفته این مسئول، طی یکسال گذشته حدود هشت هزار زائر اولی استان به پا بوس امام رضا (ع) مشرف شده  اند.

وی افزود:از دهه کرامت امسال تاکنون ۹۰۰ نفر در طرح خادمیاری ثبت نام کرده اند با توجه به حجم کار‌ها  هنوز فرآیند گزینش و آموزش آن‌ها را انجام نداده ایم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار