نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا خالق و سازنده گروه‌های تروریستی مانند داعش و القاعده است و جمهوری اسلامی ایران حامی محور مقاومت همچون حزب‌الله و حشدالشعبی است و هر انسان با فکری می تواند جبهه حق و باطل را تشخیص دهد.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 23 September 2018

به گزارش تابناک، آیت الله "مصطفی علما" در نشست تجدید بیعت روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هر روز که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد بر آبرو و اعتبارش در دنیا و منطقه افزوده می شود و در مقابل این اعتبار آمریکا و صهیونیست ها است که با نشان دادن خوی واقعی خود در حال از بین رفتن است.

وی گفت: در همین حمله تروریستی اهواز دوباره دستهای آمریکا و صهیونیست‌ها و قارون‌های منطقه دیده شد که با ریختن خون بی‌گناهان و مردم بی‌دفاع قصد ضربه به جمهوری اسلامی را داشتند.

وی افزود: تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که هر جا آمریکا مستقیم یا غیرمستقیم برای ضربه به این نظام وارد شده با شکست و بی آبرویی مواجه شده که از نمونه های آن می توان به تجهیز رژیم بعث صدام و حمله به ایران اشاره داشت که با تشکیل ارتش 20 میلیونی توسط امام(ره) نقش بر آب شد.

آیت الله علما گفت: امروز وظیفه روحانیون است که با تبلیغ دین خدا و کلام خدا جوانان و مردم را به صراط مستقیم مورد نظر قرآن و رسول خدا هدایت کنند و مانع به نتیجه رسیدن توطئه‌های دشمنان شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار