مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از ثبت نام 1246 دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه رازی کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 23 September 2018

به گزارش تابناک غلامرضا سالمیان در این رابطه اظهار داشت: ثبت نام ورودی‌های جدید دانشگاه رازی به خاطر رعایت حرمت پذیرفته‌شدگان، صرفه جویی در وقت، دسترسی آسان و سایر مزایا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و امسال ثبت نام ورودی‌ها شامل دو فرآیند "ثبت‌نام اینترنتی" و "ارسال پستی مدارک" می‌باشد.

وی در خصوص ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری در روزهای هفتم و هشتم شهریور۱۳۹۷ از طریق سایت گلستان دانشگاه رازی انجام شد و متعاقب آن داوطلبان مدارک درخواستی را برای دانشگاه ارسال کردند که توسط کارشناسان بررسی شد و پذیرش نهایی انجام گرفت.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از اتمام فرآیند ثبت‌نام برای ۱۲۶ دانشجوی پذیرفته شده مقطع دکتری در دانشگاه رازی خبر داد.

وی در خصوص فرآیند ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه رازی نیز گفت: ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ماه انجام شد و پس از آن داوطلبان مدارک را از طریق پست به دانشگاه ارسال کردند.

سالمیان اظهار کرد: تاکنون ۱۴۱۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی معرفی شدند که از این تعداد فرآیند ثبت‌نام برای ۱۱۲۰ نفر انجام و به اتمام رسیده است.

وی تعداد رشته‌های دایر در دانشگاه رازی در مقطع کارشناسی ارشد را ۱۳۵ رشته و در مقطع دکترا ۶۰ رشته گرایش اعلام کرد و گفت: امسال تعداد پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ۳۱ شهریور۱۳۹۷ آغاز شده، افزود: فرآیند انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی جدید توسط دانشکده‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: فرآیند پذیرش نهایی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی تا هفته آینده ادامه دارد و پذیرش نهایی دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در هفته جاری به اتمام می‌رسد و در مقطع دکترا نیز این فرآیند به اتمام رسیده است.

سالمیان خاطرنشان کرد: به دانشجویان حائز شرایط در همه مقاطع تحصیلی برابر مقررات خوابگاه تعلق می‌گیرد و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص از سوی معاونت دانشجویی انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار