مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: امروز با شروع سال تحصیلی جدید و نخستین روز از مهر، ۹ هزار و هشت دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان راهی کلاس‌های درس شدند.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 23 September 2018

به گزارش تابناک، عطاالله پرویز در آیین نمادین شروع سال تحصیلی در آموزشگاه حضرت خدیجه شهر گیلانغرب افزود: این تعداد دانش آموز در 225 آموزشگاه با 574 کلاس درس از امروز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در جریان زلزله آبان پارسال غرب کرمانشاه، 98 آموزشگاه در شهرستان گیلانغرب دچار آسیب 10 تا 100 درصدی شد.

وی اظهار داشت: از مجموع آموزشگاه های آسیب دیده، 17 مدرسه به طور کامل در روستاهای این شهرستان تخریب شد که پنج مدرسه آن به همت خیران و نوسازی به طور کامل بازسازی شده که از امروز بهره برداری از آن آغاز شد و ساخت 12 مدرسه احداثی نیز در دستور کار است.

پرویز گفت: اکنون دانش آموزان 9 روستای شهرستان در داخل کانکس تحصیل می کنند.

امام جمعه گیلانغرب نیز در این آئین در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، همه دانش آموزان را به تحصیل علم و دانش توصیه کرد.

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری افزود: وجود 14 میلیون دانش آموز، سرمایه ارزشمندی برای کشور محسوب می شود و با وجود استعدادهای درخشانی که در بین آن ها وجود دارد می توانند بیش از ظرفیت موجود در میادین بین المللی بدرخشند.

وی با بزرگداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم قدردان ایثارگران و خانواده های شهیدان و جانبازان و همه آنانی هستند که برای دفاع از کیان نظام و کشور دفاع کرده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار