فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب گفت: فرهنگ دفاع مقدس ظرفیتی عظیم برای اخلاق پروری، هنر، روحیه سازندگی و رستگاری به شمار می‌رود و به دل‌ها نور، عشق، نشاط و مقاومت می‌بخشد.
کد خبر: ۶۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 23 September 2018

به گزارش تابناک فرامرز باوند‌پور، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سرشار از خلوص و خلوت حضور حق بود، آن روزها کسانی بودند که با ایثار و صمیمیت،«ما می توانیم‌» را به نمایش گذاشتند و ما امروز «ما توانستیم» را اوج رسانیدم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب افزود: فرهنگ دفاع مقدس ظرفیتی عظیم برای اخلاق پروری، هنر، روحیه سازندگی و رستگاری به شمار می‌رود و به دل‌ها نور، عشق، نشاط و مقاومت می‌بخشد.

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد و متنوع که هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری یادواره شهدا، مراسم آبروی محله، مسابقات متنوع ورزشی، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، نهضت روشنگری، دیدار با خانواده شهدا و ویزیت رایگان در سطح پایگاه‌های محلات شهرستان از جمله برنامه‌های در حال اجراست.

باوند‌پور با اشاره به برنامه‌های امروز، افزود: مراسم صبحگاه دانش‌آموزی و نواخته شدن زنگ مقاومت و سپاس در دبیرستان شاهد امام حسین(ع) با حضور مسؤولان و خانواده‌های شهدا به صدا در‌آمد.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، نشست بصیرتی، محفل انس با قرآن و اعزام مربیان شبکه ملی بسیج همگام با کشاورز نیز از جمله برنامه‌های اجرایی دومین روز از هفته دفاع مقدس است.

صعود به تپه نورشهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی، مسابقات تیراندازی و تجلیل از سربازان نمونه مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سومین روز با عنوان «دفاع ملی، جوانان و بصیرت‌افزایی» در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که باوندپور به آن اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام‌آباد غرب عنوان کرد: در سایر روزهای هفته دفاع مقدس نیز؛ مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای کلنیک سیار دامپزشکی، برگزاری اردوی جهادی، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره آبروی محله و خاطره‌گویی با حضور رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار