مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: امسال پنج هزار خودرو در شهر کرمانشاه به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 22 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی، با اشاره به وجود پنج هزار سرویس مدرسه در کرمانشاه گفت: این سرویس های مدرسه شامل انواع خودرو از جمله خودروهای تاکسی، ون، مینی بوس، خودروی آژانس و خودروی شخصی می‌باشد.

سلیمانی عدم داشتن سوءسابقه و اعتیاد را شرط اصلی کسب مجوز سرویس مدارس عنوان کرد و افزود: افرادی که علاقمند به کسب مجوز سرویس مدرسه هستند علاوه بر داشتن عدم سوء سابقه و اعتیاد باید متاهل بوده و گواهینامه معتبر نیز داشته باشند.

وی با اشاره به ثبت نام 350 زن برای سرویس مدارس، گفت: شرط تاهل برای زنان هم مطرح است و تنها در این بین به زنان مجردی که سرپرست خانوار باشند مجوز داده می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: افراد باید مدارک لازم را تهیه کرده و به سازمان تاکسیرانی تحویل دهند تا مجوز سرویس مدرسه به آنها داده شود.

وی با اشاره به ضرورت نصب برچسب سرویس مدارس بر شیشه جلویی خودرو، گفت: ظرفیت خودرو برای سرنشینان روی این برچسب‌ها نصب شده و هیچ سرویسی حق ندارد بیش از ظرفیت مجاز، سرنشین داشته باشد و هر صندلی فقط باید برای یک دانش آموز باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس از فردا (اول مهر) و شروع به کار سرویس مدارس، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس هشت اکیپ بازرسی کار نظارت بر سرویس مدارس را انجام خواهند داد و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی انجام خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه هنوز نرخی برای سرویس مدارس مشخص نشده، گفت: پیشنهادات در این زمینه به شورای شهر ارسال شده و به احتمال زیاد در این هفته نرخ سرویس مدارس بر اساس سه مسافت یک تا پنج کیلومتر، پنج تا هشت کیلومتر و هشت تا 15 کیلومتر اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار