سخنگوی شورای شهر کرمانشاه از انتخاب قطعی شهردار کرمانشاه ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 22 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیدحجت‌الله موسوی اجاق با اشاره به انتخاب قطعی شهردار کرمانشاه ظرف 10 روز آینده، گفت: حدود 10 تا 12 روز دیگر از مهلت سه ماهه برای انتخاب شهردار به پایان می‌رسد و قطعا تا آن موقع شهردار کرمانشاه انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به معرفی حدود 9 کاندیدا برای تصدی شهرداری کرمانشاه، گفت: احتمال دارد این تعداد ظرف 10 روز آینده افزایش یا کاهش یابد.

موسوی اجاق در ادامه در خصوص خروج خود از جلسه رسمی هفته گذشته شورا، گفت: هفته گذشته جلسه شورا با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد و بنده به خاطر شرایطی که برای انتخاب شهردار وجود داشت جلسه را ترک کردم. انتخاب شهردار باز کردن لپ لپ نیست، باید کاندیدای معرفی شده به صحن شورا بیاید و برنامه های کاری خود را ارائه دهد.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه افزود: کجای دنیا دیده شده فردی شهردار شود بدون آنکه حتی 10 دقیقه پایش را در شورا گذاشته باشد. مگر با این وضعیت می‌توان شهردار انتخاب کرد، آن روز هم این وضعیت بود و بنده ترجیح دادم جلسه را ترک کنم تا اینکه بخواهم انتخابی مضحک داشته باشم.

موسوی اجاق تصریح کرد: تنها ابزاری که قانون در اختیار بنده به عنوان عضو شورای شهر قرار داده سوال از شهردار است و اگر برنامه‌ای از کاندیدای تصدی شهرداری نشنوم بر چه اساس طرح سوال کنم. باید بدانم برنامه او چیست که مسیر حرکت او را بررسی و نظارت کنم.

وی تصریح کرد: برای من مهم نیست که چه کسی شهردار می‌شود، زیرا هرکسی که رای اکثریت شورا را داشته باشد از دید من شهردار منتخب است، اما این فرد باید برنامه ارائه دهد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار