استاندار چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: جنگ تحمیلی حماسه بزرگ در تاریخ معاصر ایران است که در آن ارزش و جایگاه ایرانیان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان به اثبات رسید.
کد خبر: ۶۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 22 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در این پیام آورده است: دفاع از تمامیت ارضی و مقابله با تهاجم خارجی در بین ملل و اقوام مختلف همواره به عنوان یک ارزش قابل ستایش است.
در ادامه این پیام تصریح شده است: ملت شریف ایران درحالی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تهاجم رژیم بعث عراق با همکاری تمامی ابرقدرت های بین المللی را به خاک خود تجربه کرد که هنوز در ابتدای مسیر ساخت و ساز کشور پس از رژیم ستمشاهی پهلوی قرار داشت.
در پیام استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه شده است: جنگ تحمیلی واقعه ای عظیم در تاریخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جایگاه والای ایرانیان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسید و دنیا به این واقعیت معترف شد که ایران آغازگر جنگ نبوده و خاک ما مورد تعرض بیگانگان قرار گرفته است.
عباسی در ادامه این پیام افزوده است: اینجانب ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پاسداشت هفته دفاع مقدس، یاد و نام شهیدانی که با گوهر ارزشمند جان خود در مسیر والای کربلای حسینی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به فرمان بنیانگذار انقلاب لبیک گفتند را گرامی می دارم و بر این باورم که امروز نیز نسل حاضر آمادگی دفاع از ارزش های دفاع مقدس براساس فرامین مقام معظم رهبری را دارد.
٣١ شهریورماه تا ششم مهرماه با عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
چهارمحال وبختیاری در 8 سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار