نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای جهادی گفت:بسیج در خدمت‌رسانی کارنامه خوبی دارد.
کد خبر: ۶۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 18 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،دکتر عبدالرضا مصری، با اشاره به اینکه بسیج دارای نقش محوری است، اظهار داشت: امام راحل با پایه گذاری بسیج و خطاب آن به عنوان شجره طیبه یک فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: بسیج در ابعاد مختلف از جمله در زمینه نظامی، علمی و آموزشی دارای ظرفیت و توانایی بالایی است و در بخش خدمت رسانی به محرومان هم توفیقات بزرگی در کشور داشته و کارنامه بسیار خوبی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:در هر کجای کشور که کار مهم و ویژه ای صورت گرفته است بسیج در یک سوی آن بوده است امری که دنیا چنین تجربه ای به خود ندیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون در کشور به همت بسیج عنوان کرد:با ورود بسیج به اجرای این طرح شاهد بودیم در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین کار در کشور انجام شد و در دیگر موضوعات نیز روال به همین گونه بوده است.

مصری بیان داشت: گروه های جهادی که برای محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم اعزام می شوند نمونه بارزی از فعالیتها و توفیقات بسیج هستند اما متاسفانه در کشور آن گونه که باید قدر بسیج دانسته نمی شود.

وی با بیان اینکه قدردانی صرفا نباید کلامی باشد، گفت: وقتی در امر عمرانی مدیریت جهادی تا این اندازه مهم است باید در قالب بودجه های دولت برای تجهیز امکانات و مصالح نیز چاره اندیشی شود تا از این توانمندی های مهندسی و فنی استفاده و خدمات ارائه شده صد چندان شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:زیباترین کلمه ای که مردم بعد انقلاب با آن مواجه شدند بسیج است که مظهر عشق، ایثار و توانمندی و قدرت عظیم در برابر دشمن است و در واقع بسیج موجب شد که علم، تکنولوژی و امداد رسانی ابعاد مختلفی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه این شجره طیبه برای کشور ثمرات زیادی داشته است، ابراز داشت:همه ما باید به عنوان یک بسیجی در خرمت بسیج باشیم و از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار