رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:حدود ۸۰ درصد اقتصاد کشور داخلی است و فقط آمریکا بر ۲۰ درصد آن می تواند تاثیر بگذارد لذا بدون شک دشمن در جنگ تحریم نیز در مقابل اراده این ملت مجبور به عقب نشینی خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 17 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حشمت الله فلاحت پیشه در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ که با حضور گسترده گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس و کوثر در کرمانشاه برگزار شد، افزود: در حال حاضر دشمنان نادان ما ادعا کردند که در چهلمین سال پیروزی انقلاب برای ایران برنامه خاصی دارند.

وی خاطر نشان کرد:اگر ما با همان روحیه بسیجی و با تکیه بر همین سربازان گمنام در مقابل دشمنان بیستیم در چهلمین سال پیروزی نیز دشمن هیچ کار از پیش نخواهد برد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:آمریکاییها زمانی که در عرصه اقتصاد فعال مایشاع بودند هیچ غلطی نکردند، ودر حال افول هستند و تا ۷ سال آینده دیگر در اقتصاد حرف اول را نخواهد زد.

 فلاجت‌پیشه تصریح کرد: بر اساس اسناد تاریخی بیش از ۴۰ نوع اقدام خصمانه تا کنون دشمنان علیه این ملت مظلوم و البته مقاوم به کار بردند، اقداماتی که در هر کشور دیگر اجرا می کردند آنرا به نابودی می کشیدند اما کشور ما همیشه روی آنها را کم کرده است.

وی ابراز داشت: امروز دشمن به حربه تحریم اقتصادی روی آورده است اما باید بداند که راه به جایی نخواهد برد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:آمریکا با هر نوع ترفندی از جمله کودتا، شریک شدن با دشمن ما در جنگ تحمیلی که ۷۰ شرکت آمریکا در آن بمب شیمیایی به صدام می دادند، تحریم و... وارد شده است اما ایرانیان با تحمل هر نوع تهدید و تحریمی با افتخار توانستند جزو ۲۰ کشور اقتصادی اول دنیا شوند.

به گفته این نماینده محلس،تحلیلگران آمریکایی می گویند دنیا یک شطرنج سه بعدی است، بعد اول آن نظامی که اختیار عمل آن با آمریکاست؛ بعد دوم اقتصادی که اختیارش دست آمریکا نیست و بعد سوم تروریست است که ما نمی توانیم آنرا مدیریت کنیم.

فلاحت‌پیشه گفت: در طول تاریخ ایرانیان با تکیه بر توان مهندسی معکوس و نیروی انسانی خود در همه زمینه ها یک جمله را خلق کردند که آمریکاییها می گویند که جنگ با ایرانیان مدیریت ناپذیر است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امرور جوانان این مرز و بوم توان موشکی ایران را به حدی رساندند که می تواند تا ۱۰ سال دشمنان را به دنبال خود بکشاند یعنی ۱۰ سال دشمنان از ما عقب هستند و حتی موشک ها می تواند بر اتاق فرماندهی آنها بنشیند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار