فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دلسرد کردن مسئولین، فاسدنمایی و سیاه نمایی از راهبردهای دشمن برای تضعیف و سست کردن نظام است.
کد خبر: ۶۵۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 17 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار بهمن ریحانی در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر حوزه "امر به معروف ونهی ازمنکر" استان، تلاش برای استحکام نظام را از بزرگترین معروفات عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی که انجام برخی از منکرات پایه و اساس نظام را سست کرده، باید به معروفاتی بپردازیم که این پایه را مستحکم کند.

وی به نقش مدیران دستگاه های مختلف در این رابطه اشاره کرد و افزود: ابزار و امکانات حکومت به دست مدیران داده شده تا اهداف انقلاب و حکومت اسلامی را پیاده کنند.

ریحانی با بیان اینکه دشمن با فتنه‌ها، توطئه‌ها، چالش‌ها و سناریوهای مختلف در پی تضعیف نظام و ایجاد مانع برای تحقق اهداف انقلاب است، گفت: برنامه هایی که دشمن علیه انقلاب ما اجرا کرده اگر در هر انقلاب دیگری اجرا می شد، قطعا آن را ساقط می کرد.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را با هجمه ها و مشکلات مختلفی پشت سرگذاشته، عنوان کرد: بنا به دلایل بسیار مختلف این نظام، نظامی کارآمد بوده که باهمه چالش های پیش رو توانسته طی چهار دهه در حوزه های مختلف اقتصادی، نظامی، کشاورزی و ... دستاوردهای مهمی داشته باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) باتاکید براینکه در این سالها خوب عمل کرده ایم، اما جا داشت بهتر عمل می کردیم، افزود: واگذاری امور بزرگ به افراد کوچک و تنگ نظر، کنار زدن انسان های متعهد، انقلابی و باسواد، دچار حاشیه شدن و نفوذ از جمله خطراتی است که باعث کُند شدن روند کارها شد.

وی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری ازمدیران در دفاع از انقلاب اعتماد بنفس ندارند و نمی توانند حقایق را بگویند.

ریحانی با بیان اینکه القائات دشمنان و فضای مجازی برخی از مسئولین را مرعوب کرده، گفت: دشمن همه ظرفیت های خود را برای ضربه زدن به ایران پای کارآورده، اما ما کشوری قدرتمند و مقتدر هستیم.

وی یادآورشد: دشمن راهبردهای پیچیده ای برای سست کردن نظام در پیش گرفته که از جمله آنها دلسرد کردن مسئولین از انقلاب است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اضافه کرد: از دیگر راهبردهای دشمن اقدام به سیاه نمایی و فاسدنمایی است، به گونه ای که اگر مدیری فاسد باشد در نظر مردم به شکلی آن را جلوه می دهد که گویی فساد در تمام سیستم نظام سرایت کرده است.

وی بابیان اینکه آینده کشور آینده ای روشن است که باید مردم را نسبت به این آینده امیدوار کنیم، گفت: بزرگترین عامل اقتدار امروز کشور مردم هستند که باید به آنان خدمت و دستاوردهای انقلاب را برایشان تشریح کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار